Értékelés - Laurelin Paige First and Last sorozat

2018. január 8., hétfő


Sziasztok!

Kit érdekel Christian Grey, amikor itt van Reeve Sallis?!
Izgalmas, érzelem és eseménydús történet, intenzív vággyal és erotikával telítve. Még csak hasonló könyvet sem tudunk mondani, amely ekkora hatással lett volna ránk.






 Fülszöveg:
AZ ​IGAZSÁG MEGSZÁLLOTTJA. A VÁGY RABJA.

Emily Wayborn csinos és sikeres szinkronszínész, aki kicsapongó múltját maga mögött hagyva kezd új életet. Vége azoknak az éveknek, amikor luxus eszkortlányként gazdag és perverz férfiak kívánságát leste. Ám amikor kétségbeesett üzenetet kap egykori barátnőjétől, egyre mélyebbre hatol a sötétségbe, amelyből egyszer már kiszabadult

Lenyűgözött, elbűvölt, bárhová követtem volna, de Amber bajba került, és szüksége volt a segítségemre.

Emily elhatározza, hogy felkutatja eltűnt barátnőjét, a nyomok pedig Reeve Sallishez, a jóképű, ám veszedelmes szállodatulajdonoshoz vezetik, aki nőfaló, perverz, és alvilági módszereiről híres.

Lassan, apránként, kétség sem férhet hozzá, hogy Reeve lesz a végzetem.

Hogy megtalálja Ambert, Emily kénytelen felkínálni a testét, így próbálja kifürkészni a férfi titkait és a barátnője nyomára lelni. Ám ahogy egyre jobban belebonyolódik a viszonyba, ellenállhatatlan vonzalmat érez Reeve perverziói iránt, miközben sejti, hogy a vesztébe rohan.

Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed- regények
  
Fülszöveg:
SZENVEDÉLYES JÁTÉK, SÖTÉT VÁGYAK, VESZEDELMES TITKOK
Emily Wayborn már döntött. Igaz, hogy nem bízik a szívdöglesztő és veszedelmes Reeve Sallisben, ám ő az egyetlen férfi, aki meg tudja adni neki, amire szüksége van. Reeve mellett Emily végre önmaga lehet. A dúsgazdag szállodatulajdonos azonban a titoktartás mestere, Emily pedig hiába keresi a válaszokat, valaki mindig egy lépéssel előtte jár Emily lassan kifut az időből, már nem hisz sem barátságban, sem szerelemben. Meg kell hoznia egy képtelen döntést, melynek következtében vagy sértetlen marad a szíve vagy menthetetlenül összetörik.
Laurelin Paige új sorozata még forróbb, érzékibb és veszedelmesebb, mint a világszerte sikerlistás Fixed-regények.
Genevieve értékelése

Laurelin Paige a szavak mestere.
Teljesen tönkretett, megőrjített, egyszerre utáltam és imádtam.
A szívem csak vert és vert, egyre gyorsabban és gyorsabban mígnem már nem tudtam mit kezdeni ezzel az érzéssel, pedig higgyétek el még én is tiltakoztam ellene.
Hogy milyen érzéssel? Azzal hogy totálisan tehetetlen vagy. Azzal hogy az érzelmeid teljes mértékben átveszik az irányítást! És azzal hogy kész vége van elvesztél a könyv szereplőivel együtt. Ezzel az érzéssel vett meg magának, ezt nem lehet csak így elmondani, át kell élni minden egyes nyomorúságos percét.
Izgalmas, érzelem és eseménydús történet, intenzív vággyal és erotikával telítve. Még csak hasonló könyvet sem tudok mondani, amely ekkora hatással lett volna rám.
Adott Emily aki egy gyönyörű, erős nő és barátnője Amber aki az egész történet alapját adja valamint a „Kék esőkabát” mely mindennek okozója. Amber számomra egyáltalán nem volt szimpatikus, Ő az a fajta nő volt aki mindenkit írányítani akar, mígnem a saját csapdájába esett.
Adott egy férfi olyan erős szexuális kisugárzással és testtel hogy láttán úgy érzed mintha átment volna rajtad egy villamos. Ha te is így érzel akkor ismerted meg igazán őt, igen, ő lenne Reeve Sallis személyesen.

Ami szexuális kapcsolatnak indul, biztosan az is marad? Mivan akkor ha az érzelmek, sőt mi több ha egy bizonyos ember közbeszól? Sőt mi több, mi történik ha fény derül az igazságra?! Ki marad talpon és ki bukik el? Versenyt futottam az idővel és mégis majdnem ő győzött. Hogy kiről is beszélek? Legmerészebb álmaidban sem gondoltad volna.

Értékelésem: 
Kedvenc jelenet: nem győzöm felsorolni ;) első a megismerkedésük, második a vége
Kedvenc szereplők: Reeve természetesen

Kedvenc idézeteim:

„Forrt a vérem. Epekedtem. Sóvárogtam. Minden akaraterőmre szükségem volt, hogy ne kezdjek vonaglani a keze alatt. Hogy ne kezdjek könyörögni a … miért is? Még többért. Csak erre tudtam gondolni. Többet akartam.” Laurelin Paige: Első érintés


"Gyűlöltem őt. Gyűlöltem a szörnyű, csodálatos érzelmeket, amiket ébresztett bennem. Gyűlöltem, hogy ennyire teljesen és tökéletesen uralkodott felettem. Gyűlöltem, hogy olyan brutális volt, mégis megkövetelte a beleegyezésemet. Gyűlöltem, hogy nem tudtam nem szeretni." 
Laurelin Paige: Utolsó csók


Kikyo értékelése

Hűűűűűha! És még egyszer hűűűűűhaa! Kit érdekel Christian Grey, amikor itt van Reeve Sallis!!!! A csupa nagybetűs FÉRFI! És megint egy csupa nagybetűs letehetetlen olvasmány. Egyetlen percre sem hagyja nyugton az olvasót. Pörgős, izgalmas (de nagyon!), eseménydús. Reeve és Emily tökéletes páros. Emily még női szemmel is elismerést kiváltó nagybetűs NŐ, (gondolom a férfi olvasók hasonlóan nyilatkoznak róla, mint én a fenti sorokban Reeveről). akinek a 2. részben egyedül az Amber iránti elkötelezettségét nem tudtam elfogadni. Aki véleményem szerint igazi önző dög. Érthetetlen is volt számomra, hogy két olyan erős akaratú karaktert, mint a főszereplő páros, hogy tudott ennyire manipulálni?!?! Azt hiszem, a történet végén megérdemelten szakad fel belőlünk a megkönnyebbült sóhaj.
Értékelésem:
Kedvenc jelenet: Hű, de sok volt. Talán, amikor Reeve elmondja Emilynek, hogy csak kétszer volt szerelmes. Másodszor az első barátnőjébe. :))
Kedvenc szereplők: Ki más lehetne? Reeve Sallis, Emily Wayborn

Nyereményjátékhét leírása:
(kattints a képre)

http://gcksbookreviewblog.blogspot.hu/2018/01/1-jatekhet-colleen-hoover-confess.html
Köszönjük hogy elolvastad!
Kikyo és Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co