Értékelés - Pam Godwin: Vágyakra hangolva

2018. január 27., szombat


Sziasztok!

Mikor megláttam Pam Godwin könyvét már tudtam hogy KELL NEKEM és az Álomgyár Kiadónak köszönhetően elolvashattam. Az írónő többi könyvét is szeretném elolvasni és remélem egyszer majd azokat is kezünkben tarthatjuk magyarul! Számomra Laurelin Paige First and Last sorozata abszolút kiemelkedő a műfajban, de Pam Godwin Vágyakra hangolt engem is.

Értékelésem

"Ez a könyörtelen férfi az otthonom. Az ő pokla az én mennyországom.
Az övé vagyok. Ő a legsötétebb dallamom.
Bármi is történik, ezt soha nem fogom megbánni. Őt soha nem fogom megbánni."

Hair
Ivory (forrás)
A történet középpontjában egy nagyon hányattatott sorsú lány áll aki nem szeretne mást csak bejutni a Leopoldba ami a legjobb zenei iskola a szakmában. Ivory kitartó, jószívű és ártatlan, ki kell állnia társai állandó ócsárolását mégis mindvégig önmaga marad. 
Cillian Valentino
Emeric (forrás)
Ámde mikor meglátja új tanárát Mr. Marceaux-ot valami megváltozik benne. Az első pillanattól kezdve érezhető hogy igenis a kémia működik közöttük! Emeric állandó küzdelemben áll saját magával, de az érzéseinek senki sem parancsolhat és mikor végre megadják magukat az valami elképesztő. Bármilyen akadály is gördül útjukban ők ketten együtt mindent képesek legyőzni, mert az igaz szerelmet nem lehet irányítani. A férfi megtanítja neki hogyan bízzon, szeressen és fedezze fel szexualitását ezúttal önként! Voltak pillanatok amikor nem igazán tudta eldönteni hogy megvédje vagy engedjen perverziójának, de végül mindig "helyesen" cselekedett. Szerintem Emericnek rengeteg lehetősége lett volna hogy kihasználja Ivory fiatalságát és döntésképtelenségét. De ebben a történetben ez az opció nem állt fent, mivel ő nagyon erős, talpraesett lány, tudja mit akar. Kettejük őrületes, vad és tökéletes összhangban lévő zenéjének nem szabhatnak határokat.

Képtalálat a következőre: „zongora gif”

Brutálisan őszinte, sötét és mégis gyengéd. Egy történet veszteségről, kegyetlenségről, az élet igazságtalanságáról, nyers szinte állatias vágyról és mindent elsöprő, tiltott szerelemről!

Kedvenc szereplő: Emoric aki egy erős, domináns ámde gyengéd és védelmező férfi
Kedvenc jelenet: az első találkozás, illetve a közös gyakorlások
Értékelés: (10 csillag)

Könyv trailer


Köszönöm hogy elolvastátok!
Geneveive


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co