Értékelés - Sarah Pinborough: 13 perc

2018. február 13., kedd



Sziasztok!

Újabb  könyvet olvashattam el a 21. Század Kiadó jóvoltából. Örök hálám ezért nekik, mert eddig nem ismertem az írónő könyveit, de most biztosan elolvasom minden megjelenő regényét. Kezdve a Ne higgy a szemének! kötettel, ami eddig elkerülte a figyelmemet. Ezt a hibát sürgősen orvosolnom kell! - Coeur


Fülszöveg

13 percig halott voltam. 
Nem emlékszem, hogyan kerültem a jeges vízbe, de valamiben biztos vagyok – nem baleset történt és nem akartam megölni magamat. 
Azt mondják, tartsd közel a barátaidat, az ellenségeidet pedig még közelebb. De egy tinédzser lány nehezen tesz különbséget a kettő között… 

A 13 perc megragadó YA pszichológiai thriller Sarah Pinboroughtól – emberekről, félelmekről, manipulációról és az igazság erejéről. A könyv szerzőjét a magyar közönség a Ne higgy a szemének! című pszichológiai thriller kapcsán ismerhette meg. 
A könyv filmes jogai már elkeltek, a regényből készült sorozatot a Netflixen láthatják majd a nézők. 

Coeur értékelése

Újabb  könyvet olvashattam el a 21. Század Kiadó jóvoltából. Örök hálám ezért nekik, mert eddig nem ismertem az írónő könyveit, de most biztosan elolvasom minden megjelenő regényét. Kezdve a Ne higgy a szemének! kötettel, ami eddig elkerülte a figyelmemet. Ezt a hibát sürgősen orvosolnom kell!
De térjünk vissza a 13 perc-hez! Tudom, hogy kissé elcsépelt a jelző, de akkor is: egyszerűen letehetetlen! Szerencsére hétvégen kezdtem el az olvasását, igy szinte egy nap alatt végigolvastam.
Mondhatnánk, hogy a középiskolai "hatalmi harcok", klikkek, kegyetlenkedések már ezerszer lerágott csont; és igen, én is olvastam ebben a témában több kötetet. De ilyet még soha! Ez egy sodró lendületű, izgalmas történet manipulációról,  kirekesztettségtől való félelemről, bosszúról, szerelemről; egyedi hangvétellel, roppant hitelesen. És miközben folyik a nyomozás, végig bizonytalanságban van tartva az olvasó: ki is az igazi áldozat? Milyen motivációk, indulatok rejtőznek a hátterben? Csavar csavar hátán! Egy percre sem lankadhat a figyelmed! 
Vigyázat! Előfordulhat, hogy a könyvet olvasva a saját baráti kapcsolataidat is felül fogod vizsgálni. Remélem, pozitív eredményt kapsz!

Kedvenc idézeteim:

"Szerintem te amnéziás-bulémiás vagy. Telezabálod magad, aztán elfelejted kihányni."

"A gyerekkoruknak vége. Egy váróteremben vannak a felnőttkor szélén. A senki földjén, ami már nem az egyik, és még nem a másik. Ez néha írtó jó. Néha totál szívás."

Értékelésem: 

7. feladvány

Nem lüke, mégis irányringlót hord a fülében. Ki vagyok?

Megfejtéseket a gcksbookreviewblog@gmail.com címre küldhetitek.

Köszönöm hogy elolvastad!
Coeur

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co