TOP 5 Szerda - Kedvenc Fantasy Könyvek

2018. február 28., szerda













Sziasztok!

A mai témában fellélegezhettünk az előző hetiekhez képest. Bátran kijelenthetjük hogy ez volt a legkönnyebb az egész hónapban, és ezt vártuk a legjobban. 


Genevieve a témában:

Bár a fantasy távol áll tőlem, néhány sorozatot és történetet ettől még teljes szívemből szeretek.

1. Elizabeth Richards Fekete város krónikái Ash és Natalie szerelme és egymás iránti elkötelezettségük példaértékű számomra.
2. Tahereh Mafi Ne érints sorozatában Kenji és Juliette szerelme sem mindennapos bár azért én még Aaront is el tudtam volna képzelni, így visszagondolva nem volt ő olyan rossz.
3. Majd folytatom Ann Aguirre Razorland trilógiájával ahol Pikk és Fakó szerelme tyúklépésben alakult ki.
4. Gondolom nem kell bemutatnom Trish és Négyes kapcsolatát Veronica Roth Beavatott sorozatából.
5. Végül de nem utolsó sorban Jamie McGuire A Sötétség és Fény angyalai trilógiájából már jól ismert Jared és Nina avagy a fény és a sötétség kapcsolata! Szenzációs!

Coeur a témában:

Ez az én hetem! Imádom a fantasy-t!  Hol is kezdjem? Szóval legyen kihegyezve a romantikus szálra. Oké,  de még így sem biztos, hogy sikerül csak ötöt írnom, előre is bocsi..

1. Vavyan Fable: Varázscsók- Az első és egyben meghatározó fantasym, melyben Xera és Sayon mindent elsöprő, tűzön-vízen át kitartó, évszázadokon átívelő szerelme vezet minket a világokon keresztül.
2. Sarah J. Maas: Üvegtrón - Celaene, Dorian és Chaol szerelmi háromszöge által színesített izgalmas, kalandokban bővelkedő regényfolyam. 
3. Cassandra Clare: Végzet ereklyéi sorozat - Az árnyvadászok, vámpírok, boszorkányok, mondénok és vérfarkasok világában több romantikus szál is található: Clary és Jace,  Simon és Isabelle, Magnus és Alec...
4. George R. R. Martin: A tűz és jég dala sorozat-  A világok harca közben természetesen a romantikus szál se maradhatott el, bár kissé naturálisabb megjelenítésben. (Nem is beszélve a filmes változatról:))  Tyrion és Shae, Daenerys és Khal Drago, Rob és Talisa, Szegfű és Sam, Jamie és Cersei...
5.Brent Weeks: Éjangyal trilógia - Ebben a lebilincselő, igazán fordulatos, egyedi történetben a romantikus érzelmek kifejezetten tiltottak Kylar számára, hisz egy orgyilkosnak nem lehetnek még barátai se, csak célpontjai; és mégis...

Ó, már megvan az öt! De muszáj még párat írnom: 
Veronica Roth: Beavatott- Négyes és Trix szerelme
Suzanne Collins: Éhezők viadala- Katniss és Peeta
Jennifer L. Armentrout: Luxen sorozat-Daemon és Katy
Sarah J. Maas: Tüskék és rózsák udvara- Feyre és Tamlin
Na és persze J. K. Rowling: Harry Potter köteteiben a szemünk láttár felnövő szereplők is párra találnak: Ron és Hermione, Harry és Ginny,  Luna és Neville.

Kikyo a témában:

És igeeen! Erre a szerdára vártam egész hónapban, hiszen végre elérkeztünk ahhoz a témához, amelyben a legotthonosabban érzem magam.
A műfaj mestere számomra Stephenie Meyer, aki nemcsak az Alkonyat sorozattal alkotott nagyot (én az Edward rajongók táborát erősítem), hanem A burok c. regényével is, amelyben Vándor engem egyszerűen elvarázsolt. Nagyon drukkoltam neki, hogy megtalálja a boldogságot. Eddig háromszor olvastam, de tudom, hogy hamarosan újra elő kell vennem.
A másik nagy kedvencem Rafi és Penryn története Susan Ee: Angelfall sorozatából. Szerintem nem túlzok, ha azt állítom, hogy olvadoztam Rafitól, és ölni tudtam volna, ha véletlen valaki olvasás közben visszarántott a valóságba.
Kb. ilyen hatással volt rám Natalie és Ash kapcsolata is A fekete város krónikái trilógiából Elizabeth Richardstól. Bátran ajánlom mindenkinek!
És persze nem maradhatnak ki a felsorolásból Veronika Roth: A beavatott könyvei sem, amelyben szintén teljes átéléssel izgultam Trisért és Négyesért. Szerintem az utolsó kötetnél elment egy 100-as papírzsepi csomag.

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co