GCK's Book Review Blog TBR Jar - Március

2018. március 10., szombat



Sziasztok!

Igaz kicsit késve, sőőt Coeur már végzett is a márciusi TBR saját olvasásával. Tudom, tudom hogy sülne le a bőr....DE végre sikerült ezt a bejegyzést is létrehoznom XD

Szóval a lista:

Közös
Tiffany Reisz: A szirén
Mindhárman örültünk hogy Tiffany Reisz könyvét olvashatjuk de azt hiszem Kikyo és Genevieve voltak akik a legjobban ;)



Genevieve:
K.K. Allen: Up in the Treehouse
Mindenképpen szerettem volna újraolvasni, ez volt az első könyv amit K.K. Allen-től olvastam és mondanom sem kell csakúgy mint a többi könyvét imádtam!



Coeur:
Dan Brown: Eredet
Végre előrevehettem TBR listámon, pedig megjelenése óta rajt volt.




Kikyo: 
J.M. Darhower: Sempre -Mindörökké
Kikyo reakciója a következő volt: Most komolyan? Normális vagy? Egy csecsemő mellé kihúzol nekem 600 oldalas könyvet?! Ezért még számolunk... De kíváncsian várom :)

Köszönjük hogy elolvassátok!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co