Book a Sloth Club Dobozbontás Április - Genevieve

2018. április 12., csütörtök




Annyi szépen és jót hallottam már ezekről a dobozokról hogy én is rászántam magam és megvettem a BASC magyart és angolt is, mert ha már lúd legyen kövér. Nagyon jó döntés volt mondanom sem kell. Annyi fantasztikus dolog van benne, bátran ajánlom mindenkinek!
Na de nem is szaporítom tovább a szót, viszont szeretnék figyelmeztetni mindenkit hogy innentől nagyon spoileres bejegyzés lesz szóval aki nem kapta még meg a csomagját itt szépen nyugodtan csukja be a megnyitott blogablakot xD

SPOILERVESZÉLY, TOVÁBB OLVASÁS CSAK SAJÁT FELELŐSSÉGRE!

Magyar doboz

A kártyát csak a végén olvastam el így minden extra meglepetés volt. Egyébként meg kell mondjam annyira kellemes színe van már a csomagolásnak is /a kék a kedvenc színem/. Ha jól láttam írták valahol hogy ez már újfajta doboz, nekem nagyon tetszik praktikus és a későbbiekben is lehet használni.


Nem tudom hogy a korábbi dobozokban is volt-e, de kaptunk egy BASC lajháros hűtőmágnest is, nagyon jópofa. Aztán folytatom az illatgyertyával, meg kell mondjam nem nagyon szeretem őket, de ennek kifejezetten jó illata van, nem az a nagyon erős hanem pont kellemes szóval még egy pluszpont a csapatnak. Aztán ott van a nyaklánc teknős medállal amit egyébként ha kinyitunk kiderül hogy óra van benne ;) volt benne egy kisebb üvegcse is aminél bizony már nekem is súgásra volt szükségem, kiderült hogy mindegyik csomagban más-más ízesítésű csokoládé van, én narancsosat kaptam.


Végül, de nem utolsó sorban egy pihe-puha könyvvászont is sikerült belecsempészni a dobozba. Végül a könyv ami nem más mint John Green: Teknősök végtelen sora. Utoljára Csillagainkban a hiba könyvét olvastam, ami igazából tetszett de szerintem az író könyveihez kell egy különleges hangulat, így el is rakom későbbre ;)

Mindent összevetve, biztos hogy máskor is rendelni fogok tőlük mert nagyon megéri és rengeteg csodálatos dologgal leptek meg.



Angol doboz

Kezdjük azzal hogy olyan nehéz volt a doboz már kezdtem azt hinni hogy téglát kaptam xD
Nyitáskor egy kellemes csokibarna csomagolás, és a csomag tartalmát leíró kártya fogad bennünket ami kivételesen szépre sikerült. 
Ó majdnem elfelejtettem a dobozon kívül egy csomag nestlé bon-bon is volt.


A dobozban két üveg különleges kávét találunk, egyébként mennyei illatuk van. /így már megértettem a doboz súlyát is/ Aztán a kép bal felső részén láthatunk egy zöld színű szappant édeskés illatú szappant. Jobb felső sarokban egy űbercuki koalás alvómaszkot láthatunk. Aztáán egy könyv alakú tenyérjóslás témájú dobozt láthatunk a kép jobb részén, bal oldalon pedig magára a könyvre is vethetünk egy pillantást ami nem más mint Tomi Adeyemi: Children ​of Blood and Bone, egy angol nyelvű fantasy. Nagyon érdekes a fülszövege és egyébként maga a könyv gyönyörű.

Az 5 pontból 5-öt ítélek meg mindkét doboznak, biztosan hallotok még felőlem BASC dobozbontással kapcsolatban. 

XoXo
Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co