TOP 5 Szerda - Írók, akiknek gondolkodás nélkül megvesszük könyveit

2018. április 11., szerda




Sziasztok!

Így késő délutánra mi is megérkeztünk heti TOP 5 Szerda rovatunk következő részével. Fogadjátok sok szeretettel!

Genevieve a témában

Általában ha könyvvásárlásról van szó gondolkodás nélkül állok neki, ez normális?!
Na de viccet félretéve vannak írók akiknek könyvei kötelező elemek a polcomon.

Genevieve TOP 5 Külföldi listája

Amo Jones, mint az a GenEverglow projektből is kiderült imádom a könyveit, az a nő valami baromi nagyot alkot akárhányszor leír valamit.
K.K. Allen lenne a következő "áldozatom", olyan gyönyörűen ír, elképesztő.
Colleen Hoover, bár Confess könyve nem tetszett annyira /egyébként azt hiszem az az egyetlen amiért nem voltam oda meg vissza/ az összes magyarul megjelent könyve megvan.
Jennifer L. Armentrout, bár Luxen sorozatával fogott meg magának Várok rád sorozata is kedvenc.
Jamie McGuire, Team Travis 4ever <3 amit ő ír az kell!

Genevieve TOP Magyar listája 
/mely folyamatosan bővül/

J.K. Smith, Ismer ismeretlen könyvéhez volt szerencsém és nyugodt szívvel merem ajánlani mindenkinek, szórakoztató és nagyon kedves történet.
Ludányi Bettina Egyetlen menedék könyvével abszolút top helyzetbe küzdötte magát nem kérdés hogy a listámon a helye

Coeur a témában

Kinek veszem meg gondolkodás nélkül a könyveit?
Hát egyértelmű, hogy az első, aki eszembe jutott, az Vavyan Fable. Szinte minden könyve megvan, és ha új jelenik meg, automatikusan leveszem a polcról. Imádom egyedi stílusát, humorát; és hogy több műfajban is ír.
Második író Stepheni Meyer. Mint sokan mások, én is az Alkonyat sorozat megjelenésekor ismerkedtem meg vele. S mivel tetszett a sorozat, örömömmel láttam, hogy más könyvei is megjelentek magyarul. ( A burok és a Vegyész) Ezek is  a polcomon sorakoznak.
Luva Di Fulvio számomra első könyvét ( A lány, aki megérintette az eget) valamilyen akció keretében a fülszöveg alapján választottam ki pár évvel ezelőtt. Aztán a következőt már gondolkodás nélkül vásároltam meg. (Az álmok bandája) Harmadik magyarul megjelent könyve (A fiú, aki éjjel meglátta a napot) még a kívánságlistámon van, de mindenképpen beszerzem.
Nem maradhat ki a sorból egy nagyon jó fantasy író, Sarah J. Maas. A helyi könyvtárnak köszönhetem, hogy megismerhettem műveit. Annyira beleszerettem stílusába, karaktereibe, hogy minden könyvét megvettem azóta. És nem csalódtam egyikben sem! 
Az ötödik szerzőt azért említem meg, mert neki nagyon szeretném megvenni a könyveit, ha megjelennének végre magyarul!!! L. J. Shen Sparrow könyve után még két regényét olvastam, és biztosan elolvasom az összes fellelhető írását, ami nem árt az angolomnak se, de: Kedves kiadók valaki már lecsaphatna a könyveire!!
És már megint nem tudok megállni 5-nél :-) Colleen Hoover. Erin Watt, Brittany C. Cherry, Brent Weeks, Dan Brown, Kepes András, Böszörményi Gyula...

Kikyo a témában

A heti TOP5 téma nálam igencsak rövidre fog sikeredni, ugyanis kevés szerző van, akinek minden könyvét megveszem. Ez mondjuk inkább a mai elég borsos könyvárak miatt, nem a szerző miatt van. Akiben feltétel nélkül megbízom, az Anne Rice, a bakancslistám egyik pontja, hogy neki minden művét beszerzem (hagyományos könyvalakban!!!), bár vannak könyvei, amelyekhez elég nehéz hozzájutni a mai könyvpiacon. A másik ilyen szerzőm Stephenie Meyer, még egyetlen könyvében sem csalódtam, remélem nem is fogok. A közelmúltban megismert könyvei alapján pedig esélyes ebben a kategóriában Colleen Hoover is, aki számomra eddig szintén csak lebilincselőt alkotott.

Köszönjük!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co