TOP 5 Szerda - Kedvenc fantasy és sci-fi borítóink

2018. május 2., szerda






Sziasztok!

A tavalyi témát felhasználva mi is megérkeztünk TOP 5 Szerda rovatunk következő részével, ezúttal fantasy és sci-fi könyvek borítóit hoztuk el nektek.

Genevieve a témában

Egy testhezálló téma, imádom a borítókat bár fantasy témában nem sok könyvet olvastam a borítójukért odavagyok :)

Kezdem rögtön Sarah J. Maas Tüskék és rózsák udvara sorozatával, a borítók szemet gyönyörködtetőek, várólistás...


16096824179273952376663431076583

Következő Jennifer L. Armentrout Luxen sorozata, Toth Pepe nélkülözhetetlen.

J. L. Armentrout: Shadows – ÁrnyakJ. L. Armentrout: ObszidiánJ. L. Armentrout: Oblivion – FeledésJ. L. Armentrout: ÓnixJ. L. Armentrout: Oblivion – Feledés 2.J. L. Armentrout: OpálJ. L. Armentrout: Oblivion – Feledés 3.J. L. Armentrout: OriginJ. L. Armentrout: Opposition – EllenállásJ. L. Armentrout: Obsession – Függőség

Becca Fitzpatrick Csitt csitt sorozata a következő


Kresley Cole Arkánum krónikák, ugyan még nem jelent meg az összes könyve magyarul *reménykedik* 



ezek pedig az eredeti borítók


207593932075964118746546244199682594689131453592

Végül pedig Michelle Hodkin Mara Dyer sorozatának borítóit hozom


Coeur a témában

Érdekes számomra az eheti top szerda, mivel a borítók számomra másodlagosak. Persze én is szeretem a szép kötésű, mutatós könyveket, de csak ezzel nem lehet megfogni engem.  Ezért is van az, hogy egy kivételével olyan könyveket választottam, melyeket már olvastam, így közel állnak a szívemhez.
És tudva levő, hogy amit, szeretünk, azt szebbnek látjuk:-)

Elsőként említeném Sarah J.Mass: Üvegtrón sorozatát, melyen -töredelmesen bevallom- a borítója miatt akadt meg a szemem annak idején a könyvtárban. De ma már az se érdekelne, ha csomagolópapírban adnák ki!

Cassandra Clare: Végzet ereklyéi sorozatának könyvborítói is tetszettek, de még inkább a Pokoli szerkezetek sorozat borítói. (Meg kell jegyeznem, hogy én jobban szeretem azokat a könyvborítókat, melyek nem a megfilmesített változatot ábrázolják. Értem ezt a Csontváros borítójára.Ti hogy vagytok ezzel?)


Brent Weeks: Éjangyal trilógia. Borítóján a megjelenített főszereplő előrevetítette a kalandokban bővelkedő történetet, amely aztán minden előzetes elvárást felülmúlt.


Mary E. Pearson: A fennmaradottak krónikái. kissé romantikusabb kivitelben, de itt is a főszereplő áll a központban. Nahát, mik ki nem derülnek rólam!?


és a kivétel:

Oliver Bowden: Assassin's creed könyveit még nem olvastam. Igazából a fiam számítógépes játéka kapcsán ismerkedtem meg valamelyest a történetekkel, és elhatároztam, hogy teszek velük egy próbát. Nyáron mindenképpen sorra kerülnek. 



Így utólag elnézve a választásaimat, azt látom, hogy azért akad egy stílus, ami megragadja a tekintetemet :-))

Ezért legyen itt egy plusz, csak hogy ne legyen ennyire egysíkú a választásom:
Anthony Ryan: Draconis memoria trilógiájának első két magyarul is megjelent kötete. Imádom a sárkányokat!
   

Kikyo a témában

Fantasyban hál' Istennek otthon vagyok, úgyhogy jó témával kezdődik a hónap. A kedvenc könyvborítóim gondolkodás nélkül Susan Ee: Angelfall sorozatának borítói, amelyek az angyalszárnyalkat ábázolják. Szerintem nagyon ott van. 


A második kedvenc Veronica Roth: Beavatott könyveihez kapcsolódik, a legszebb számomra a kiegészítő köteten, a Négyesen található tüzes óriáskerék. 


Ezen túl szerintem elég megkapóra sikeredett Az éhezők viadala jelképe a nyilat tartó fecsegő poszáta is, nagyon fel tudta dobni a könyv borítóját. 


Végül pedig, igaz nem igazán fantasy, de szintén az egyik kedvencem, Leslie L. Lawrence: Sziget a ködben c. regényének borítója, amely egy olajfúró tornyot ábrázol, amely mögül a felhőkből elősejlik egy vámpír arcképe. Egy ebből készült poszter nagyságú szénceruzás rajz az otthonom falát is sokáig díszítette.


Köszönjük!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co