Book a Sloth Club - Júniusi dobozbontás YA

2018. június 25., hétfő



Sziasztok!


Mivel a heti Top5 szerdához lövésem sem volt, ezért úgy döntöttem, helyette megosztom veletek életem első (és tuti nem utolsó) meglepetésdobozának tartalmát. A csomag rendelését követően – gyorsnak kellett lenni, nehogy elfogyjon – majd egy hónapig vártam izgatottan a postát, annyit tudva csak, hogy fantasy műfajú YA csomagot várok, a téma pedig „Álomvilágok”. Aztán amikor végre csengettek, és a postás átnyújtotta a várva-várt dobozt, a kisfiammal karöltve láttunk neki a bontogatásnak. Nem is tudom, melyikünk volt izgatottabb. Nem is kellett sokat várni az első „Aaaawwww” élményre.
 
Ez a lajhár valami cuki!!! Amint megláttam, már a dobozba beleszerettem, és azt gondoltam: „Bármi is van benne, már megérte!” Fiam közben „Ez meg micsoda, ez?!” felkiáltással esett neki a dobozt kitöltő hungarocell darabkáknak, amelyeknek azóta is a bűvöletében él.:)
Ezek után persze fokozott izgalommal vetettük bele magunkat, hogy megnézzük, mit rejt a mi kis lajhárunk. A fedél eltávolítása után egy igazán elegáns csomagolás tárult elénk egy képeslappal, amely a téma megnevezésével, vagyis az Álomvilágok felirattal volt ellátva. És pillangókkal!!! Azt hittem, az én boldogságomat innét már nem lehet fokozni, ugyanis, aki ismer, tudja, hogy enyhén szólva is pillangómániás vagyok, de aztán később kiderült, hogy de bizony, lehet!
Itt már nagyon finom mozdulatokkal kezdtem lefejteni a csomagolás további részét, miközben fiam kitartóan bögyölt a hungarocellel. Legnagyobb elégedettségemre a következő látvány tárult elém: Indián motívumok, álomfogók (imádom), poháralátét (tök jó, elvégre egész bögregyűjteményem van), notesz (tanár vagyok, még szép, hogy tetszik), led izzósor (huhúúú!). És persze csemetém is ismét felvillanyozódott: „Nézd anya, még több!” (Mármint hungarocell) És tudtam, hogy itt még bizony könyvnek is kell lennie valahol, úgyhogy bontsunk tovább.
Lehet, hogy már nagyon unjátok, hogy szuperlatívuszokban beszélek, de ahogy tovább pakoltam, az elém táruló látvány, azt hiszem, mindent vitt. Végre megtaláltam a könyvet! Pillangós borítóval!
Ekkor gondoltam azt, hogy: Na neee! Ezt a dobozt, tuti hogy személyre szabottan állították össze. Pont nekem. Laini Taylor: A különös álmodozó c. fantasy regényét tartottam a kezemben, ami a fülszöveg alapján „naggyon-naggyon” (szándékosan hosszú gy-vel) jóóó lesz. Ezen kívül boldog tulajdonosa lettem egy szupi vászontáskának, szintén a témába vágó motívummal, egy igazán dizájnos limonádés pohárnak (üvegnek?) szívószállal, amelybe szintén első látásra beleszerettem és egy gyönyörű szépen kidolgozott fa ládikának, amelyről kiderült, hogy füstölőt tartalmaz. Már látom is magam előtt a meleg nyári estéket, amikor a kertben olvasok, egy üvegcse hűs limonádéval
(természetesen poháralátétre téve), mellette finoman terjeng a füstölő illata, a kislányom édesdeden alszik a babakocsiban, a kicsit nagyobb ficskám pedig élvezettel morzsolja mellettem a hungarocellt. Kicsinyeimet ismerve ez az idilli kép egy darabig valószínűleg megmarad az álomvilágomban, de akkor is megérte. Én ebbe a dobozba túlzás nélkül állíthatom, hogy belezúgtam. Úgyhogy kedves mindenki: Meglepetésdobozra fel!!! Én még biztosan jelentkezem.


Dobozokat itt rendelheted meg.
Book a Sloth Club és Baráth Viktória közös meglepetésdobozát pedig itt.

Üdv. Kikyo





Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co