BASC júliusi Felnőtt dobozbontás

2018. július 29., vasárnap



Sziasztok!


Ígéretünkhöz híven ma meghoztuk a Book a Sloth Club júliusi felnőtt meglepetésdobozának unboxing bejegyzését. A csapat mindig hatalmas meglepetéseket tartogat mindenkinek és fantasztikus dobozokat állítanak össze. Nem tudom hogyan csinálják, de csak így tovább!

Ismét sikerült elcsípnem a rendelési időszakot, amiről egyszer-kétszer már sikerült lemaradnom. Többek között az augusztusiról is 😰

Na de vissza a dobozbontáshoz. 


A nagy dobozban volt a BASC doboza és mellette egy mini light box. Nagyon régóta vágytam egy ilyen fénydobozra, jó ötletnek tartom. Aztán egy margarita illatú gyertya, hihetetlen jó illata van, bár egy idő után megfájdult tőle a fejem, de sebaj xD.
Lapult még egy flamingós hűtőtáska ami se túl nagy se túl kicsi, 2 szendvics és 1 kis üdítő simán elfér benne. Találtam egy gyümölcsös tömbszappant és terry narancsos csokoládéja, ezzel egy problémám van, nem szeretem a narancsot... Illetve egy kis tasakban 4 db fém könyvsarok bújt el.
A könyv Rachel Van Dyken: A csábítás szabályai volt. Nagyon örültem neki, mivel imádtam az írónő Egyetlen és Egyetlen méreg címmel megjelent könyveit.


XoXo
Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co