Cover Reveal for A Four Sons Story ❤🖤

2018. július 13., péntek





Sziasztok!


Ismételten borítóleleplezést hozok nektek, áprilisban eme négy fantasztikus írónőnek közös sorozatát olvastam ami nem volt más mint a The Four Feathers, most pedig ismét az ő munkájuk borítóit mutatom be egy az előzőhöz szorosan kapcsolódó sorozatként amely A Fours Sons Story címet kapta. Tűkön ülve várom könyveiket.


Four Sons, #1
Nixon by Ker Dukey
Várható megjelenés: 2018. július 20.


Fülszöveg

I am devious, a dark soul, and son to a dead man—or am I?
I plan many moves ahead to get the result I want.
Her.
Things may be complicated, but we were always destined for each other.
I’ll protect her from any threat and defend my interests, even if it means going against my own brothers.
My name is Nixon Pearson.
I’m ruthless and deadly, but also devoted.
People may think I’m young and naïve, but that’s just a mask I wear to fool them.

Vagyis

Én egy különc, sötét lelkű, halott ember fia vagyok - vagy én lennék?
Az összes lépésemet előre eltervezem így végül mindig a várt eredményt kapom.
Őt.
A dolgok lehetnek bonyolultak, de minket mindenki egymásnak szánt.
Megvédem őt minden fenyegetéstől, és megvédem minden érdeklődésemtől, még akkor is, ha ez azt jelenti, hogy a saját testvéreim ellen kell fordulnom.
Én vagyok Nixon Pearson, kegyetlen, halálos de egyben ragaszkodó is.
Az emberek azt gondolják fiatal és naív vagyok, de ez csak egy álarc amit a becsapásukra viselek.


Four Sons, #2
Hayden by J.D. Hollyfield
Várható megjelenés: 2018. július 27.


Fülszöveg

I am a hothead, a wild card, and son to a murdered man.
I crave the things I can’t have and don’t want the things I can.
Now, I’m left to pick up the pieces—stitch our family back together with a damaged thread.
This isn’t the life I envisioned. And to make matters worse, the women in our lives are testing the strength of our brotherhood.
My name is Hayden Pearson.
I am the eldest—a protective, but vindictive son.
People may think I’m too young to fill our father’s shoes, but it won’t stop me from proving them all wrong.

Vagyis

Én forrófejű és vad vagyok, egy meggyilkolt férfi fia.
Vágyom azon dolgok iránt amelyeket nem ismerek és nem akarok azokat amelyeket tudok.
Most elmegyek hogy összekaparjam családomat sérült szilánkjaiból.
Ez nem az az élet amit elképzeltem magamnak és hogy rontsak a helyzeten, a nőink próbára teszik testvériségünket.
Én Hayden Pearson vagyok, a legidősebb, a védő, de egyben bosszúálló is.
Az emberek azt hiszik túl fiatal vagyok hogy édesapán cipőjében járjak, de ez nem tart vissza attól hogy bebizonyítsam tévednek.


Four Sons, #3
Brock by Dani René
Várható megjelenés: 2018. augusztus 3.


Fülszöveg

I am strong, athletic, and son to a man I always wanted to be.
I had made plans, thought I was on that path, and then a bullet stopped not just my father’s heart, but mine too.
I’ve been living a life I’m not meant to.
I want more. I want to escape.
And I found someone who’s given me a love I never thought possible.
My name is Brock Pearson.
I am a free spirit who found happiness in an unexpected place.
People assume I’ll be another heir to our empire, but my heart belongs elsewhere.

Vagyis

Erős, sportos vagyok és fia egy olyan embernek amilyen mindig is szerettem volna lenni.
Terveztem és mikor úgy gondoltam hogy végre a megfelelő úton járok, nemcsak édesapáméban hanem az én szívemben is megállt egy golyó.
Olyan életet éltem amilyet nem akartam.
Többet akartam, szabadulni akartam.
Találtam valakit aki olyan szerelmet adott nekem amilyenről álmodni sem mertem volna.
A nevem Brock Pearson. Egy szabadlelkű férfi vagyok aki legváratlanabb helyen találta meg a boldogságot.
Az emberek úgy gondolják birodalmunknak másik örököse lesz, de a szívem a helyén van.


Four Sons, #4
Camden by K. Webster
Várható megjelenés: 2018. augusztus 10.


Fülszöveg

I am intelligent, unassuming, and the son of two murdered parents.
I’m calculating, damaged, and seek revenge.
I’ll do whatever it takes to further my agenda, even if it means seducing my way into a bed I don’t belong.
Anything to make the ones who’ve hurt me pay.
My name is Camden Pearson.
I am focused, fierce, and power-hungry.
The youngest of four brothers.
People assume I’m the baby, but I grew up a long time ago.


Vagyis

Intelligens és lenyűgöző vagyok, két meggyilkolt szülő fia.
Számító, sérült férfi aki bosszút akar.
Megteszek mindent ami ahhoz kell hogy a listát teljesítsem, még akkor is ha ehhez az út egy olyan ágyba vezet ahova nem tartozom.
Bárki aki eddig bántalmazott megfizet érte.
A nevem Camden Pearson.
Én állok a középpontban, vadan és erőm teljében.
A legfiatalabb a négy testvér közül.
Az emberek azt hiszik kisbaba vagyok, de már régen felnőttem.

*Minden fordítást én csináltam így előfordulhatnak apróbb hibák*


XoXo
Genevieve


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co