Élménybeszámoló - The Royals sorozat

2018. július 20., péntek




Na szóval kezdem is az elején, Bettina jóvoltából találtam rá erre a király "kis" sorozatra és már az első részeknél beszippantott, annyira hogy a 2. évad felétől a 4. évad végéig még feliratosan is képes voltam megnézni. Filmnézés közben nem szeretek olvasni /nem ér fújolni/, de úgy döntöttem felülkerekedem ezen szokásomon és rohadtul megérte.

Képtalálat a következőre: „I'm crying a lot gif”
Rengeteg dühöngésen, bőgésen és éljenzésen vagyok túl. Kegyetlenül sajnálom hogy nincs még hír az 5. évadról, egyenlőre még nem kaszálták el /remélem ez soha nem fog megtörténni/ de jelenlegi állás szerint még nem forgatják a folytatást.

Miről is szól ez a sorozat?

A The Royals című amerikai televíziós sorozat egy fiktív királyi család botrányos és meghökkentő életét mutatja be a modern világban, ahol minden a hatalomról szól, korlátok nem léteznek, és a bizalom olyan luxus, amit nem engedhetnek meg maguknak.


Képtalálat a következőre: „I'm trust you gif”
Bizalom. 
"Könnyű" megszerezni, de ha egyszer elveszíted vagy nehéz, vagy lehetetlen visszaszerezni. Számomra ez elég érdekes mivel ha jól megnézzük a való életben is vannak bizalomkezelési problémáink, nekem mindenképpen és szerintem nem vagyok vele egyedül.

Szereplők



Kedvenc szereplők

Eleanor
Jasper
Sarah Alice
Helena királynő, őt az elején nagyon utáltam de a végére egész megkedveltem
Cyrus, Simon öccse, ő nagyon sokáig nagyon nem volt szimpi, de nem tudok haragudni rá, ez az ember állati!


Szereplők akiket nem tudtam megkedvelni

Liam, nekem ő olyan mintha egyetlen önálló lépése/döntése nem lenne...
Ophelia Pryce
Helena anyja


Még nem döntöttem el hogy utálom vagy szeretem!

Robert, utálom, kedvelem, megtudnám fojtani...

Kedvenc páros?

The Royals fényképe.

Ez nem is kérdés #JaspEnor Forever and Ever 💗💕
Mindkét karakter hatalmas fejlődésen esett át, Eleanor a kicsapongó, drogos és általában ittas hercegnő a helyes útra tért. Jasper a testőr, a tolvaj pedig maga mögött hagyta múltját hogy méltó legyen Eleanor szerelmére.
Többnyire miattuk, értük sírtam 😇

Rengeteg kedves pillanatom volt velük, de azt hiszem hogy ez a legkedvesebb az összes közül.


Végezetül pedig még a királynő is tanult valami újat ;)

Nick Holmes fényképe.

Nagyon ajánlom mindenkinek aki szereti az ármánykodást, csalást, családi csetepatékat, romantikát és a humoros jeleneteket!

XoXo
Genevieve

2 megjegyzés:

  1. Remelem lessz 5.evad es meg tobb szuper sorozat szuper szineszekkel jaspenor ek a legjobb

    VálaszTörlés

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co