TABOOX Reader ismertető & júniusi dobozbontás

2018. július 16., hétfő









Sziasztok!


Ez a bejegyzés a legújabb könyves meglepetésdobozról fog szólni ami találóan a TABOOX Reader nevet kapta. Már az elnevezéséről is sejthetjük hogy egy erotikus meglepetésdobozról beszélünk amely tartalmaz egy friss megjelenésű erotikus könyvet és ahhoz kapcsolódó ízléses ajándékokat. Tudom hogy azt mondjátok, persze hogyan lehet ízléses egy erotikus doboz?! Lehet, júniusi dobozuk ezt abszolút be is bizonyította. De erről bővebben később a bejegyzésben.

Azt hiszem említenem sem kell hogy hatalmas kedvencem a műfaj így várhatóan többször találkoztok majd unboxing bejegyzésekkel.

Árak

A doboz ára 9800 Ft + 980 Ft szállítás, be kell valljam elsőre sokalltam az árat, de miután megkaptam az első csomagot és keresgéltem egy keveset rájöttem hogy ez az ár abszolút reális.

TABOOX Reader Júniusi dobozbontás

Mint azt a bejegyzésben korábban ígértem, hozom is a júniusi dobozbontást. Azt írják hogy a diszkrét csomagolásról gondoskodnak és így is van. Maga a doboz még egy plusz dobozbank volt benne, így kevésbé sérülékeny és a kíváncsi tekinteteket sem vonzza, ha esetleg valaki csupán emiatt nem rendelt még akkor ne aggódjon senki sem tudja meg mi van benne 😉



Júniusi csomagunkban az Álomgyár kiadó van a középpontban, már-már valamiféle promóciós doboznak érezhetjük annyi a kiadóval kapcsolatos szórólap található benne. Viszont számomra ez egyáltalán nem volt probléma, szeretem a kiadó könyveit. 



Na szóval mihelyst kinyitjuk a dobozt egy "üdvözlőlapfélével" és egy kitűzővel találkozunk, ami egyébként szerintem nagyon ötletes. Én már fel is tettem a sajátomat, te se felejtsd el!
Majd még egy a könyvvel kapcsolatos mágnest kapunk, ja és ha már könyv Vi Keeland: A beosztott könyvét találjuk benne. Ezen felül egy fekete szőrős bilincset, masszázsgyertyát és  testápoló gél bújt el a dobozban, mindegyiknek fantasztikus illata van és abszolút helye van egy erotikus dobozban. Végül de nem utolsó sorban a főnök kedvenc italát is megtaláltam ami nem más mint egy doboz Dr. Pepper üdítő volt.

Remélem meghoztam a kedved hogy te is beruházz egy fantasztikus csomagra, ugyan a júliusi megrendelési időszakból már kicsúsztál (úgy mint én a bejegyzéssel), de nemsokára indul az augusztusi megrendelő időszak. Ne szalaszd el ;)

Illetve megtalálhatjátok őket moly.hu-n, facebookon és instagramon is.
Honlapjuk pedig: https://www.taboox.hu/sajat-termekeink/

Értékelésemet a könyvről a képre kattintva elolvashatod.


XoXo
Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co