TABOOX Reader júliusi dobozbontás

2018. július 28., szombat






Sziasztok!


Mint azt már "baharangoztuk" ezen a hétvégén  unboxing bejegyzésekkel találkozhattok. Elsőként a TABOOX Reader júliusi meglepetésdobozát leplezzük le. Mikor kiírták hogy bloggereket jelentkezését várják csomagjaik "tesztelésére", tudtam hogy jelentkeznem kell, mikor válaszoltak majdnem kiugrottam a bőrömből :) Így hozhattam most el nektek ezt a dobozbontós bejegyzést a kedvenc műfajomban.
Meg kell mondjam ismét hatalmas örömet szerzett a csapat, gratulálunk és nagyon szépen köszönjük!


Elsőként most is egy üdvözlőlappal találkoztunk, a még mindig diszkrét csomagolás alatt. Ahogy a csapat is írta, kicsomagolásra fel!

Ebben a csomagban nem 1 hanem 2 könyv lapult. Az egyik a nyári témához illően Alessandra Torre: Hollywoodi mocsok című könyve, mely a KMK gondozásában jelent meg, a másik Jodi Ellen Malpas: Ez vagyok könyve, mely a Művelt Nép gondozásában jelent meg. Ezzel annyi problémám volna, hogy nincs meg a sorozat többi része. Esetleg tudja valaki hogy azok mindenképpen szükségesek-e ahhoz hogy értsem ezt a kötetet? /gondolom igen, de hátha/


Lapult a csomagban egy tollas nyaklánc, ami szerintem tökéletes kiegészítő bármely ruhához. Arany ékszertetoválás, ami szerintem brutálisan jól néz ki, Kikyoval ki is fogjuk próbálni. Egy őszibarack ízű, igen jól olvassátok, őszibarack ÍZŰ masszázsolaj. Ugyan megkóstolni nem kóstoltam meg, de az illata mámorító. Aztán egy Ziaja Mini Kasmír protein testápoló aminek szintén nagyon fincsi illata van. CMD Sandorini Homoktövis arc- és testcsillám, amitől nem olyan durván csillogsz mintha swarowski kövekkel lennél kirakva, hanem még éppen a határt súrolja. Végül pedig egy kakas nyalóka, ezer éve nem láttam ilyet.

Összességében, az első Taboox Reader dobozbontásomban írtam hogy sokszor fogtok unboxingot látni, olvasni. Még mindig tartom, mert a könyvek és kiegészítők is egyaránt nagyon tetszettek.

XoXo
Genevieve

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co