TOP 5 Szerda - Könyvek amiket eltávolítottál a TBR listádról

2018. július 18., szerda




Sziasztok!


Megérkeztünk TOP 5 Szerda bejegyzésünkkel, ezúttal azokkal a könyvekkel foglalkozunk melyeket eltávolítottunk várólistánkról, már ha van ilyen xD 
Ti mit gondoltok? Hozzászólásban várjuk véleményeteket.


Genevieve a témában


Biztosan sokatoknak ismerős lesz ez az érzés: bemész a könyvesboltba, vagy rákattintasz a kiadó honlapjára. Jobbnál-jobb akciókkal és könyvekkel várnak minket, szinte mindig! Ó , de jó ez a könyv most akciós csak ennyibe kerül, megveszed, aztán sajnos hónapokig áll a polcodon, kifogásokat keresel hogy miért nem akarod most olvasni, vagy éppenséggel annyi könyv van már a várólistádon hogy körülbelül a 250. helyet kapta az imént megvásárolt drágaság, de MEGVETTÜK te is, én is, szóval elég sokan. Tehát mit szűrünk le ebből? Én ezt. HA, ismétlem HA egyszer lenne időm a TBR listám 1/3-ig eljutni talán esélyem lenne könyvet is eltávolítani róla xD Tudom, megint nem jutottunk előrébb 😆

Coeur a témában

Szóval: elég kitartó vagyok, s  ha már elkezdek egy könyvet, nagyon ritka, hogy nem olvasom végig. Az előfordul, hogy félreteszem, és később fejezem be. Ennek több oka is lehet: pl. "telítődik" a szervezetem a hasonló témájú könyvekkel vagy a könyv nagyobb elmélyülést igényel, mint amire időm van. Ez utóbbi történt George R. R. Martin Trónok harca utolsó kötetével, valamint Anthony Ryan: Draconis Memoria trilógiájának második részével. Ezeknek akkor kell nekiállnom, ha van legalább 3-4  háborítatlan napom olvasni. Szóval nem könnyű...
Fentebb Genevieve írta, hogy sok könyve van, melyek a polcán várják, hogy végre sorra kerüljenek. Nekem ilyenből csak egy-kettő van. Ha vásárolok, általában rögtön olvasni is kezdem a könyvet. Luca Di Fulvio: Álmok Bandája cíímű könyve azonban már egy éve a polcomon porosodik, mindig közbejönnek más könyvek, sürgős értékelések... De mindenképpen el fogom olvasni!
Végül a könyvespolcomat nézegetve megakadt a szemem egy kölcsönbe kapott könyvön: Mira Sabo: Amíg kinyílik a szemünk (A tulajdonosa ki fog nyírni:-(( )
Ez a könyv arra vár, hogy meggondoljam magam. Sajnos annyira irritáltak a szereplők, és annyira nem tudtam azonosulni senkivel az első száz oldalt elolvasva, hogy szégyenszemre félretettem. De a remény hal meg utoljára..:-))

Kikyo a témában


Hál' Istennek a mai listám eléggé szűkösre sikerült, ugyanis az esetek 99,9%-ában elolvasom, amit elhatározok. Lehet, hogy hosszabb idő telik el az elhatározás és a megvalósítás között, de akkor is elolvasom. Sőt, van egy rakás könyv, amelyek esetében még csak az elhatározásnál tartok, de nem hiszem, hogy lemondanék róluk a közeli vagy távoli jövőben. Három olvasmányt mégis tudok említeni, ami mégiscsak lekerült a TBR listáról, viszont abból kettő olyan, amit elkezdtem, de sajnos nem bírtam befejezni, bárhogy is igyekeztem. Stephen Kingnek pl. egy időben jó néhány regényét olvastam és borzongtam végig, A rémkoppantók azonban valahogy nem jött be. Kb. háromszor álltam neki, de annyira unalmas volt, hogy az 50-60. oldalnál sosem jutottam tovább. Így hát feladtam. Ugyanez a sors várt Hugh Laurie: A balek c. könyvére is, amit azért vettem meg, mert színészként (Dr. House-ként) nagyon bírom Laurie-t, így nagy reményeket tápláltam a könyv iránt is. Sajnos a feléig sem sikerült eljutnom, azt is kínkeservesen, úgyhogy inkább hagytam szegényt. A harmadik, amit fel tudok idézni Frei Tamás: 2015 - A káosz éve és a magyar elit háborúja c. regénye. Emlékszem, elég nagy visszhangja volt a megjelenésekor, Frei műsorait pedig nagyon szerettem, úgyhogy elhatároztam, hogy elolvasom. Be is szereztem, aztán valahogy nem került sorra, most meg már letettem róla, hogy elkezdjem. Valahogy mindig találok olyat, ami jobban felkelti az érdeklődésemet, és abból is legalább egy évre előre megvan a lista, úgyhogy ez valószínűleg már sosem kerül sorra.

Köszönjük a figyelmet!
Genevieve & Kikyo

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co