Értékelés | Kate Bennett: Megkarcolt élet

2018. november 29., csütörtök

Nem található automatikus leírás.
https://www.facebook.com/katebennettofficial/photos/gm.396748030715739/662333507267190/?type=3&theater

Kate Bennett: Megkarcolt élet
Műfaj: pszicho-thriller, krimi, thriller
Kiadó: Álomgyár
Oldalszám: 312



Fülszöveg

Scarlett Anderson sikeres írónő. 
Könyvei a sikerlisták élén állnak, életének eseményeit rajongók hada figyeli árgus szemekkel. Művei megfilmesítésre várnak, és az egyik legnagyobb csatorna tévésztárja ostromolja szerelmével 
Scarlett Anderson rettegő nő. 
Éjszakánként rémálmok kínozzák, sokszor mintha kihagyna az emlékezete, és körülötte egyre csak szaporodnak a gyanús, megmagyarázhatatlan dolgok. Mélyen eltemette magában az időt, mikor Ted, szadista férje rabságban tartotta, s rajta élte ki perverz vágyait. Egy ördögi pszichopata, akitől csak gyilkosság árán sikerült megszabadulnia… 
New York környékén a titokzatos Marionett Mester szedi áldozatait. Fiatal nőket, akiket megkínoz, megöl, majd perverz módon a nyilvánosság elé vet. A rendőrség tehetetlen, a szálak azonban mintha egyre inkább Scarlett Anderson irányába vezetnének. 
Kate Bennett debütáló thrillere folyamatosan izgalomban tartja olvasóját, miközben az első betűjétől az utolsóig fokozza a feszültséget.

Az Álomgyár Kiadó fantasztikus akciójának köszönhetően tettem szerre erre a gyöngyszemre. Épp csak egy pillantást vetettem a fülszövegre, és tudtam, hogy ez a könyv kell nekem! És igazam lett.
Ez a történet épp azt nyújtotta nekem, amit egy thrillerttől várok. Az első oldaltól az utolsóig fogva tartott. Olyat tettem, amit már régen nem: hajnalig olvastam, mert muszáj volt, nem lehetett félbehagyni!
Felháborított a családon belüli erőszak, megráztak a brutális gyilkosságok.
Együtt éreztem a nyomozást vezető rendőrrel, szörnyű frusztráló lehet egy sorozatgyilkos utáni sikertelen nyomozás. Nagyon izgultam Scarelettért. Hogy bizonyítsa be, hogy nem őrült meg? Hogy lehet leleplezni egy pszichopatát?
Hogyan lehet a lelki terrort és a múlt borzalmait ép ésszel túlélni? 

Nekem ez a történet azzal együtt is nagyon bejött, hogy a gyilkos kiléte kitalálható. Igazából nincs is rejtve. Ennek ellenére olyan feszültséggel tudta megtölteni az írónő a történetet, hogy faltam az oldalakat. Ó és mikor majd azt hiszed, mindent tudsz és nem érhet már meglepetés, na akkor jön még egy csavar.

Kate Bennett könyve igazi hétvégi borzongást ígér minden thriller rajongónak. Ne hagyjátok ki!

Értékelésem
🌟🌟🌟🌟🌟

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co