Értékelés | On Sai: Esővágy

2018. november 21., szerda


On Sai: Esővágy
Műfaj: novella
Kiadó:Könyvmolyképző
Oldalszám: 246



Fülszöveg

Exkluzív válogatás On Sai novelláiból 

Bölcsesség, derű, kínzó önvizsgálat, rakoncátlan, pajkos humor, hatalmas vállalás. 
On Sai világokat alkot számunkra, hogy megkönnyítse létünket a teremtett világban, és hogy ablakokat nyisson világainkra, ajtókat belső útjainkhoz. 
Hol képet kapsz, hol gondolatbonbont, nyugtalanító kérdést; 
hol egy üde ötletet, felszabadító élcet. 
Tizenhárom történet, tizenhárom feledhetetlen élmény, mely elkísér! 
Boldogan nyújtjuk át számodra, Kedves Olvasó. 

Csemegézz, érezz, érts!

On Sai könyveire teljesen véletlenül bukkantam rá a könyvtárban már évekkel ezelőtt. Azt hiszem a furcsa cím keltette fel az érdeklődésemet: Apa, randizhatok egy lovaggal?. Ám annyira megtetszett az írónő humora és stílusa, hogy annak ellenére, hogy nem mondanám magam igazán sci-fi rajongónak, egymás után "faltam fel" A Calderon és a Szivárgó sötétség sorozatokat is. Ez utóbbinak még nem  volt szerencsém az idén megjelent folytatását- Miogin bázis- olvasni, de mikor kértem a könyvtárban On Sai legújabb könyvét, legnagyobb meglepetésemre az Esővágy kötetet kaptam.
Mivel nem szeretem különösebben elolvasni a fülszövegeket, időnként túl sok mindent árulnak el, vakon kezdtem a könyv olvasásába. Mondanom sem kell, hogy így azzal sem voltam tisztában, hogy ez egy novellás kötet. Az első történet végeztével döbbentem rá, hogy az csak ennyi volt. Ekkor olvastam el, az addig fejezet címeknek vélt novellák címeit...
Szóval ez egy új utazás minden On Sai kedvelőnek. De nem akármilyen utazás!
13 történet, 13 új világ. Humoros, romantikus, zavarba ejtő, elgondolkodtató, megdöbbentő, csavaros, megható... Mindegyik más és egyedi, igazi kis gyöngyszemek, melyek mindegyikét átszövi On Sai sajátos humora. És bár kerek történetek, többjük elolvasása után azon kaptam magam, hogy szeretnék a szereplők további életéről is olvasni, hosszabban, sokkal hosszabban. Több történet folytatásért kiált: Scar első bálja, A mágia ára vagy az Ébredés. Ezekben a történetekben épp csak bepillantást kaphatunk a szereplők életébe, megszeretjük őket, de hamar el is kell válnunk tőlük. Mindez csak arra jó, hogy követeljük a folytatást. Kedves On Sai, nagyon szeretnék legalább Agor, Horam és a hercegnő hármasáról olvasni!

Értékelésem (bízva a folytatásban): 
🌟🌟🌟🌟🌟

Kedvenc szereplőm: 
Agor, az öntudatra ébredő betűimádó asha, de a munkaundoros Halál figuráját is nagyon bírtam. (Sosem gondoltam volna, hogy van humora...) 

A legbizarabb szereplő: 
A nyolc négyzetméter a világ nem mindennapi kádja- olvasd el, majd megtudod!

Végezetül a számomra legmeghökkentőbb első mondat:
"Péntek este volt, így hát felvágtam az ereimet; olyan szokássá vált ez, mint a WC-fedél lehajtása vagy a papucs az ágy mellett."

Köszöntem! Coeur

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co