Top 5 Szerda | Könyvek, amelyeket el akarsz olvasni 2019 előtt

2018. november 14., szerda


Sziasztok!

Szokás mondani "Rengeteg könyv, kevés idő" azt hiszem ez a szólás jellemzi 2018-as évünket is... Hatalmas terveink vannak, reméljük sikerül is teljesítenünk őket :)

Rengeteg könyv van még hátra az idei TBR listámról, szóval nem igazán tudom hol kezdjem :D Előre közlöm az 5-t simán túllépem, szóval bocsiii...
Magyar, magyarul megjelent könyvek:
Rácz-Stefán Tibor: Kapcsolatpróba - Élni akarok! könyvével totálisan megvett magának így nem kérdés hogy sorban elolvasom összes eddig megjelent könyvét.
Erin Watt: Cifra palota - angolul ugyan volt szerencsém olvasni, de magyarul is szeretném.
B. Czakó Andrea: Pitypangtánc - rengeteg jó véleményt hallottam róla, ki nem hagynám :)
Aleatha Romig: Út a fénybe - Aleatha könyvei sem ismeretlenek számomra, erre a könyvére pedig kifejezetten kíváncsi vagyok
Leigh Bardugo: Hat varjú - Grishaverzum sorozatának ugyan csak az első részét olvastam, még számomra is meglepő volt mennyire tetszett...így mindenképpen olvasnom kell...

Angol könyvek...na igen itt jön a nehezebb része...
Fawn Bailey Gilded Cage sorozatát mindenképpen szeretném befejezni még az idén, Feather & Wings könyveit olvastam már így csak a Nightbird van hátra.
Anne Malcom The Vein Chronicles sorozatának szeretnék nekiállni, rengeteg pozitív véleményt hallottam róla, illetve Birds of Paradise könyvéből én is betekintést kaptam egyedi stílusába.
T.M.Frazier Perversion sorozatát ha törik ha szakad akkor is el kell olvasnom.../aztán ha végül nem sikerül, visszajövök ehhez a bejegyzéshez röhögni...milyen naív vagyok/
Mint minden évben, úgy most is neki szeretnék végre állni K. Webster War & Peace sorijának, remélem sikerül is....

Az év végéig nagyon szeretnék belehúzni az olvasásba, mivel nagyon sok könyv vár még elolvasásra.
Elsőként említeném a TBR Jar Challenge listánkból visszalévő könyveket. Ezeket, ha törik, ha szakad el fogom olvasni. A két közös olvasmány:
Jennifer L. Armentrout: White Hot Kiss - Perzselő csók 
Jasmin Eve - Leia Stone: Ash - Parázs (Kaptár-trilógia 1.)  
A saját listámon is 2 könyv vár elolvasásra:
Lakatos Levente: A hatalom szabályai (Szigor 8-10.)  
V.K. Bellone: Felvont vitorlák  

Aztán nem rég szereztem be az Álomgyár Kiadó 4 könyvét.  Kate Bennett: Megkarcolt élet című thrillerét már elolvastam, értékelését a héten olvashatjátok majd a blogunkon, Most csak annyi röviden, hogy szuper volt! 
Nagy izgalommal várom a másik három könyv történeteit is:
Sue Fortin: Sister Sister- szintén thriller (azon kapom magam, hogy egyre jobban szeretem ezt a műfajt)
R. Kelényi Angelika: Az Ártatlan -az augusztusi magyar hónapunk óta sokkal többször olvasok magyar írótól. Az írónőtől ez lesz az első könyvem. A történelmi romantikus történetére nagyon kíváncsi vagyok.
Elle Degeneres: Szórakozol velem? című könyve a humoros kategóriába tartozik. Igazi változatosságot fog jelenteni a borzongató thrillerek után.

Aztán a Könyvmolyképző kínálatából is akad jó pár, amit még idén el szeretnék olvasni:
Erin Watt: Cifra palota - gondolom, nemcsak én vagyok így vele :.-)
Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury – Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)- az első rész nagyon tetszett
Holly Black: A kegyetlen herceg
Sarah A. Denzin: Néma gyerek
Danielle Girard: Kihantolt múlt
Az utóbbi három könyv szerzői még ismeretlenek számomra, de már nem sokáig!
Végül, de nem utolsó sorban már nagyon szeretném folytatni az Iskolák versenyét is. Leiner Laura: Maradj velem című könyve biztosan ugyanazt a színvonalat hozza, mint az első rész, jól fogok szórakozni.
Most, ha megszámolom ez 13 könyv, és még az is előfordulhat, hogy lesz +1. Tudom, nem kevés, de majd csak jön a téli szünet!! :-)

A mai top5 szerdával csak egyetlen bajom van: Megint nem tudom, hogy férjek bele a bűvös ötösbe, mert sokkal több könyvet szeretnék elolvasni még ebben az évben, mint a megadott keret, sőt, szerintem annál is többet, mint ami ténylegesen bele fog férni. Szóval akkor szelektáljunk.
Először is itt vannak mindjárt az új szerezeményeim: Erin Watt: Cifra palota, Anne Rice: Angyalok ideje, Cynthia Hand: Angyalsors. Hogy melyikkel fogok kezdeni, azt nem tudom. Szerintem sorsot húzok. Az ideális az lenne, ha mindhárom beleférne, de lássuk a többit is.
A TBR listámat mindenképp teljesíteni szeretném, abból még kettő hiányzik idénre: B. A Paris: Zárt ajtók mögött, Jennifer L. Armentour: White hot kiss - Perzselő csók. Szerintem ők lesznek a decemberiek.
Igaz itt ki is merítettem az ötöt, de mindenképp szeretném már kézbe venni azt a két könyvet, amelyeket már egy ideje tologatok, mert szegények egy-egy másik olvasmány miatt mindig háttérbe szorulnak: Charlie N. Holberg: A papírmágus, Laini Taylor: A különös álmodozó.

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co