Értékelés + 5 kedvenc idézet | Emma Chase: Egy ágyban a herceggel

2018. december 4., kedd


Sziasztok!


A közelmúltban jelent meg Emma Chase: Egy ágyban a herceggel című könyve az Álomgyár kiadó gondozásában. Mikor megláttam a könyv borítóját, tudtam hogy olvasni szeretném, de egyben féltem is hogy túl magasra rakom a lécet és bizony csalódni fogok. Örülök hogy ezen gondolataimat, nem váltotta be. 




Emma Chase: Egy ágyban a herceggel
Eredeti cím: Royally Screwed
Sorozat: Uralkodj magadon
Műfaj: new adult, romantikus
Kiadó: Álomgyár
Fordította: Seres Noémi
Oldalszám: 400



Fülszöveg

„Szenvedélyes ​és elbűvölő.” – AESTAS BOOK blog

Nicholas Arthur Frederick Edward Pembrook Wessco királyságának trónörököse, úgy is mondhatnánk, méltóságos őszexisége, elképesztően vonzó, ellenállhatatlanul jóképű és szégyentelenül öntelt – de hát ki ne lenne az, ha folyton hajbókolnak előtte? 
De egyszer csak egy hóeséses manhattani éjszakán a herceg találkozik egy fekete hajú szépséggel, akinek esze ágában sincs meghajolni előtte. Helyette inkább belevág egy tál pitét a herceg képébe. 
Nicholas a fejébe veszi, hogy kideríti, vajon a lány is olyan ízletes-e, amilyen a pitéje. Trónörökösként hozzászokott, hogy megkap mindent, amit csak akar. 
Egy herceggel randizni nem éppen olyan, amilyennek a pincérnőként dolgozó Olivia Hammond elképzelte.

Adott egy folyton ítélkező királynő, egy lelkesen helytelenítő másodörökös, egy csapat könyörtelen lesifotós és a nyilvánosság fürkésző tekintete. 
Bár ló húzta hintón tartanak a Roll Royces-ok felé, és újabban senkit nem nyakaznak már le, a királyi család tagjai még messze vannak attól, hogy maguk közé fogadjanak egy közembert. 
De Oliviának mindez talán megéri Nicholasért. 

Nicholas úgy nőtt fel, hogy az egész világ őt figyelte, és most a házasságával készülnek ugyanezt tenni. Itt az ideje, hogy eldöntse, ki is ő valójában, és ami még ennél is fontosabb, mit szeretne az életben: királyként uralkodni… vagy egyszerű férfiként örökké birtokolni Olivia szerelmét.


A sorozat további részei és várható megjelenéseik:



Királyi szerető - 2019. március 20.
Felséged szolgálatában - 2019. augusztus 30.
A királynő férjet keres - 2019. október 21.


Ezelőtt sajnos nem volt szerencsém az írónő könyvét olvasni, Emma Chase Uralkodj magadon sorozata biztosan bekerül kedvenceim közé. Magát a történetet váltott szemszögben olvashatjuk. Féltem hogy felfedezek bármely nemű hasonlóságot a The Royals sorozattal, de hál'Istennek szó sincs róla. Azon kívül hogy egy királyságról szól, semmi közös nincs a kettőben.

Gondoltam na igen, lesz egy csaj aki majd nyálcsorgatva lesi Nicholas minden óhaját- sóhaját, aztán Olivia kinyította a száját és minden kétséget kizáróan tévedtem! Őszinte és ártatlan, a legsebezhetőbb párosítás a világon, mégis hihetetlen gyorsasággal alkalmazkodik minden helyzethez. Érdekes hogy ártatlansága ellenére mégis mennyire vad tud lenni. Első találkozásukkor megkedveltem, egyáltalán nem ment le pincsikutya szintre hanem végig önmaga maradt és bizony ha kellett keményen odacsapott. Tisztában volt határaival és tűrőképességének végével is.

Nicholas a trónörökös, szexi és vicces de minden kétséget kizáróan egy óriási seggfej. Érdekes volt miszerint előtte fűvel- fával összefeküdt aztán megtalálta a "bokrot" és kitart mellette. Nem vagyok férfi ezért nem értem, tényleg van ilyen? 
Voltak pillanatok mikor beleszerettem, aztán totál kiábrándultam. A keselyűk világában nyilván nehezebb megbízni egy másik emberben, na de ha ez az ember konkrétan a szívét helyezi a kezedbe ne törd már apró darabokra, kérlek! 

Ezen felül megismerkedhetünk Nicholas öccsével, a lázadó Henryvel. A királynővel, aki egyáltalán nem nyerte el tetszésemet, kicsit fennhéjazó na de ki hibáztatná ezért?! Olivia családjából pedig húgát Ellie-t és munkatársát Marty-t ismerhetjük meg. Szerethető karakterek, remélem a folytatásokban is szerepet kapnak.

Talán a palota előtti hotelszobás részek tetszettek a legjobban, elvonulva saját burkukban, sajnos azonban a valóság közbe szólt. 

Azonban akadt néhány problémám is, például első együttlétük leírásánál - "Döfjél még, Nicholas!", most komolyan döfjél még?! Na ne szívass már, bármely más megfogalmazást elfogadnék, de ez! Kiábrándító! Ezektől eltekintve sikerült kikapcsolódnom és rengetegszer, gyakorlatilag fel nyerítettem olvasás közben... Ha látta volna valaki azt mondja nem vagyok normális...De hát nem is! xD

Ez a történet is bebizonyította hogy mindennél többet ér az igaz szerelem. A tény hogy efölött még humoros, szórakoztató és érzelmektől fűtött már csak hab a tortán.


Értékelés
🌟🌟🌟🌟🌟

Kedvenc idézetek


Vigyázat, felnőtt tartalom!
"– Nem fekszem le veled pénzért. – Miért nem? – Mert nem vagyok kurva. – Persze, hogy nem vagy az. De fiatal vagy és gyönyörű, én pedig helyes és gazdag. Itt az lenne az egyetlen ésszerű kérdés, hogy tulajdonképpen miért nem dugunk már most?"

"Odahajoltam, s egész idő alatt nyitva tartottam a szememet, próbáltam megjegyezni az arcának minden egyes milliméterét, éreztem a meleg leheletét az államon. Ilyen közelről még a borostát is láttam az állán és egy pillanatra hagytam, hogy elkalandozzak, kíváncsi lettem volna, milyen érzés, ahogy a hasamnak dörzsöli, majd a combomnak és végül mindennek. Aztán egyetlen mozdulattal felkaptam a tányérját és a maradék pitét belenyomtam az ostoba, helyes arcába. – Ezt csókold meg, seggfej! Felegyenesedtem és odavágtam a számlát az asztalra. – Hagyd a pénzt az asztalon. Ott az ajtó, tűnj innen, mielőtt visszajövök a baseballütőmmel, hogy megmutassam, miért hívtak annak idején Babe Rhuthette-nek."


"- A világ tele van picsákkal, kedveském, egyesek ócskábbak, mint mások. Mindig emlékezz erre, és akkor sosem fognak megbántani."

"– A helyzet az, kicsim, hogy nekünk farkunk van – vigyorogtam önelégülten. – És akiknek ilyenjük van, nem igazán vannak oda a Disney mesefilmekért. – De az Oroszlánkirályt láttad – kötekedett. – Azt igen… de abban oroszlánok vannak, meg gyilkosság. – És királyok – tette hozzá Henry. – A címben minden benne van."

"- Szerintem neked tetszik a tanácstalansága, az, hogy függ tőled. És ez teszi őt annyira ártatlanná. Romlatlan tud maradni ebben a pöcegödörben, amivel minden nap szembesülnie kell. De miattad sebezhető. Nem érti a szabályokat, és nem is tudja, hogy milyen gyilkos játékba keveredett.- És akkor mi lesz? - kérdezem - Tanítsam meg neki hogyan kell játszani?Franny sötét szemével bámult felém.- Ó, nem, te buta, én tanítom meg neki, hogyan kell nyerni ebben a játékban."
"Az anyám egyszer azt mondta nekem, hogy az idő olyan, mint a szél. Keresztülfúj rajtad, elhalad melletted, és nem számít, hogy milyen erősen próbálod megállítani vagy megragadni, sosem fog sikerülni, még csak lelassítani sem tudod."
Bizonyára mindenki számára ismerős az érzés, amikor van egy-egy szabad délutánunk/esténk, s elhatározzuk, hogy bekuckózunk egy adag nassolnivalóval, és megnézünk egy könnyed vígjátékot. Ez a könyvmolyok esetében annyiban módosul, hogy bekuckózok, és olvasok valami könnyűt. Nos, ennek a kritériumnak felel meg tökéletesen Emma Chase: Egy ágyban a herceggel című regénye. Igazán olvasmányos, szerethető, humoros, romantikus történet, megfelelő mennyiségű és minőségű erotikával megfűszerezve. Mondhatni olyan volt, mintha az Én és a hercegem című filmet néztem volna, annyi különbséggel, hogy itt betekintést nyertünk a páros hálószobatitkaiba is. A cselekmény egyébként már szinte klisés, a jól ismert "szegény lány összejön a trónörökössel" sztori, amelyben a happy endig aztán ezerféleképpen el lehet jutni. Nos, itt is kapunk erre egy verziót. Az elcsépeltsége ellenére egyébként nagyon aranyos történetnek tartottam, ez talán a karakterek szerethetőségének volt köszönhető, egyedül talán csak akkor akadtam ki, amikor az írónő szinte egy az egyben lekoppintotta a Micsoda nő! c. film lovaspólós jelenetét. Olivia igazán kedves, szimpatikus karakter, az én favoritom mégis Ellie volt, akit igazi belevaló New York-i csajnak ismertem meg, véleményem szerint ő varázsol életet az egyébként sablonos cselekménybe. Nicholas-szal sem volt semmi problémám, a tettei szerintem teljesen érthetőek voltak, az Oliviával való konfliktust pedig igazán frappánsan oldotta meg. Hódolatom őfelsége előtt ezért. :) Azt nem igazán értettem, hogy Henry miért csak ilyen későn jelent meg, a végére azonban nem maradt hiányérzetem. Pluszpont az írónőnek azért is, amiért olyan szépen előrevetíti a további kötetek történéseit. Itt jegyezném meg, hogy én kapásból ugrottam a harmadik kötetre, mert majd megevett a penész, hogy végre együtt tudhassam Ellie-t és Logant. És egyébként imádni valóak. Az ő történetük sokkal jobban megvett magának, mint Oliviáéké. És abban is biztos vagyok, hogy el fogom olvasni a teljes sorozatot, mert igazi hétköznapokból kiszakító könyvekről van szó. Őszintén szólva szívesen megismerném közelebbről Simon és Franny kettősét is, hiszen ők is igazán cukira sikeredtek. Vagyis: Ha igazán lazulni szeretnétek, vegyétek kézbe Emma Chase Uralkodj magadon! sorozatát, mert tuti nem fogjátok megbánni. A maga kategóriájában ötcsillagos olvasmány.

Extra - Borítók

299917193484611138233508


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co