TOP 5 Szerda | Ajándékkönyvnek ajánlom

2018. december 12., szerda


Karácsony, ünnepek. Mindenki ajándékozás lázban ég, így a TOP 5 Szerda rovat következő részként ajándékkönyvnek ajánljuk a következőket... Coeur karaktereknek, Kikyo a családjának, Genevieve pedig ismerőseinek...
Első látásra könnyűnek tűnő téma, de igazából egyáltalán nem az... Ugyan egy blogger nagy általánosságban ajánl könyvet, ezúttal konkrét személyekre kell gondolni és az azért teljesen más. Ezúttal bloggertársaimnak és néhány ismerősömnek ajánlanék könyveket.
Coeur-nak ajánlom sok szeretettel J.K. Smith Káosz a köbön könyvét, így az végét elnézve szerintem mindannyian teljes szétszórtságba éljük mindennapjainkat, de nem ezért ajánlom neki. Humoros és teljesen kikapcsolódás.
Kikyo-nak egy friss élményt, Emma Chase Egy ágyban a herceggel könyvét ajánlanám, szerintem tetszene neki Olivia karaktere. Nagyszájú, őszinte, kiáll magáért és mindvégig önmaga marad. Egy kicsit olyan mint te :)
Everglow-nak a COABS bloggerének Stlyo Fantome Church könyvét ajánlom, ettől eldobod az agyad, a velejéig sötét...
Bettina részére nyugodt szívvel ajánlom Amo Jones könyveit, egyszer el kell olvasnod őket!

Érdekes téma, kár, hogy kevés időm van igazán elgondolkodni rajta. Lássuk mire jutottam:
Mcgalagony professzornak ajánlanám Leiner Laura: Ég veled című könyvét, amelyből megismerkedhetne korunk pedagógusaival. Igaz, talán kicsit karikatúraszerű az igazgató és a társaságot kísérő tanárnő ábrázolása. Legalábbis remélem, nem mindenki lát bennünket, pedagógusokat ennyire defekteseknek:) Azt azonban tudom, hogy Mcgalagony professzornak lenne kellő humora ahhoz, hogy jól mulasson mugli kollégáin. És az iskolák közötti verseny sem állna messze tőle- lásd: Trimágus tusa.
Sherlock Holmesnak ajánlanám Böszörményi Gyula Ambrózy báró esetei sorozatot, melyben megtapasztalhatná, hogyan boldogul magyar kollégája egy női Watsonnal, Millievel az oldalán. Kíváncsi lennék, a könyvek melyik pontján jönne rá egy-egy bűnügy megoldására...
S. J. Kincaid Kárhozott című kötetének főszereplője Nemezis, aki nem igazán tudja magát szeretni. Hisz szörnynek nevelték, ezért annak is tartja magát. Neki ajánlanám Raqul J. Palacio Az igazi csoda című könyvét, mert Auggie története  jó például szolgálna neki arra, hogyan fogadja el önmagát, és hogy mindenki lehet szeretetreméltó.
Következő jelöltem On Sai Esővágyából Agor, a betűimádó asha. Neki minden műfajból ajánlanék egy-egy példányt. Kíváncsi lennék, mi jönne be neki: A gyűrűk ura, a Harry Potter vagy a Caraval? Esetleg valami romatikus, erotikus?:-)
S végül Eragonnak ajánlanám Athony Ryan Ébredő tűz című könyvét, melyből bővíthetné a sárkányokkal kapcsolatos ismereteit. S ha valamilyen úton-módon találkozni is tudna annak főszereplőjével Claydonnal, talán még tippeket is adhatna neki, hogyan is győzze le a félelmetes fehér sárkányt.

Minden tiszteletem a témák ötletgazdájának, ugyanis bármennyire is egyszerűen hangzik egy-egy top5 szerda témája, amikor ki kell fejteni, bizony feladja a leckét. Nem voltam ezzel másként ma sem. Próbáltam kreatív lenni, végigvettem magamban a lehetséges ajándékötleteket a lehetséges megajándékozottakkal együtt, de folyamatosan falakba ütköztem. Egyetlen épkézláb ötlet jutott eszembe, kisgyermekes anyukaként minden "sorstársamat" megajándékoznék Hadas Kriszta: Egy tökéletlen anya naplója c. könyvével. Még az első porontyom születése után olvastam, és most megint a Bibliánknak tartom. Mivel itt ki is merült az ötletelésem, úgy döntöttem, csavarok egyet a témán, és kedves családtagjaimnak olyan könyveket ajándékozom így képletesen karácsonyra, amelyeknek egyelőre csak a címét ismerem (egyelőre a fülszövegeket sem néztem meg, szándékosan), vagy ha tisztában is vagyok a tartalommal, teljes mértékben figyelmen kívül hagyva, kizárólag cím szerint társítom a szerintem megfelelő emberkéhez. Így kerülhetne pl. mindössze 10 hónapos leányzóm birtokába Cassandra Clare-től az Éjfél kisasszony, mert az én kisasszonykám éjféltájban rendszeresen nagyon vígan tölti az idejét /természetesen nem alvással/. Ebből kifolyólag magamnak Calia Read: Szétcsúszva c. könyvét ajándékoznám, szerintem kitalálható, hogy miért. A kicsi fiam Brynjulf Jung Tjonn: A világ legszebb mosolya c. könyvet kapná, mert tökéletesen alkalmazza ezt az eszközt, ha el akar érni nálam valamit. Végül, de nem utolsó sorban kedves férjem is kapna tőlem egy könyvecskét mondjuk Carla Nortontól, amelynek címe Hajszál híján normális. :)

Köszönjük!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co