Értékelés | Abby Winter: A múlt fogságában

2019. január 17., csütörtök

A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember

Abby Winter: A múlt fogságában
Műfaj: romantikus, kortárs



Fülszöveg

Vivien nem akart mást, csak új életet kezdeni egy új városban, és túllépni a múlt fájdalmain. Napközben egy lakberendező vállalkozást vezet, éjszaka pedig férfiakat csavar az ujja köré. Alapszabály, hogy mindegyikkel csak egy éjszakát tölt el, hiszen érzelmeknek nincs helye az életében. 
Daniel egy jól menő cég vezérigazgatójaként mindent megkapott az élettől, amit csak lehetett. Gazdag, támogató családot, hatalmat, pénzt és nőket. 
Egy nem várt találkozás, egy szenvedélyes éjszaka és minden megváltozik. 
Mi történik, ha ez az éjszaka mindkettőjük életében fontosabb lesz, mint azt gondolták? 
Vajon Vivien ki tud lépni a múlt fogságából? 
Mi lesz, ha a fájdalmas emlékek újra a felszínre törnek? Ha váratlanul visszatér a múltja? Meg tudnak birkózni a titokkal, ami napvilágra kerül? 
Csalódás, szenvedély, szerelem egy történetben.

Őszintén megmondom, Abby Winter könyvére a gyönyörű borítója alapján esett a választásom, amelyhez olyan fülszöveg is társult, hogy tovább növelte az érdeklődésemet. A történet főszereplői Vivien és Daniel, a cselekményt pedig az ő nézőpontjukból, váltakozva ismerhetjük meg. Különösen megkapó volt számomra, hogy bizonyos részeket mindkét fél szemszögéből (mondhatni újrajátszva) is láthattunk, így sokkal gördülékenyebbé vált a történetvezetés. Őszintén szólva, ezzel a megoldással még egyetlen olvasmányomban sem találkoztam, és kimondottan ötletesnek tartottam az írónő részéről. A kezdeti néhány klisétől eltekintve (a főszereplők első találkozása, a Jessica-szál) pörgős, gödülékeny sztorit kaptunk, ami nem hagyta lelohadni az ember érdeklődését. Néha deja vu érzésem volt, mintha a Micsoda nő! c. filmet néztem volna, de lehet, hogy csak a főszereplő neve (és életmódja?) kavart be a fejembe. spoiler: A fürdőkádas jelenetnél konkrétan láttam magam előtt Julia Roberts-t és Richard Gere-t. spoiler vége. Végig sejthető volt, hogy Vivennel mi történt a múltban, és őszintén megmondom, engem komoly gondolkodásra késztetett a dolog. Bár nem tér ki a szerző részletesebben a múltbeli eseményekre és a családban történtekre (én ezt kicsit hiányoltam is), valahol úgy éreztem, a probléma abban gyökerezett, hogy a történtekért magát Vivent is felelőssé tették. Ebben pedig valahol sajnos igazat is adtam. Sajnos a csillag mínuszoláshoz nálam nagyban hozzájárult, hogy Vivien nekem eléggé unszimpatikus volt. Sohasem állítanám, hogy megérdemelte a vele történteket, mindenesetre elgondolkodtató, hogy előfordulhatnak helyzetek, amikor valaki akaratlanul is generálja a saját áldozattá válását. spoiler: Az iroda átadóján történtek igazán kiverték nálam a biztosítékot Vivien viselkedésében. Könyörgöm, miközben Daniel és Aaron között őrlődik, és mindkettőnek húzza az agyát, simán meg....ná magát az énekessráccal is. Bocs, de ezt az én gyomrom nem veszi be. Különben is: így viselkedik egy nő, akit megerőszakoltak? spoiler vége. Danielt viszont bírtam, minden rigolyájával együtt, olyan igazi tuti rosszfiú volt. Martinnal totál kiegészítették egymást, az ő karaktere is rengeteg pluszt adott a történethez. Jessica ugyebár igazi utálni való teremtés volt, bár én az utolsó lépése helyett szívesebben vettem volna, ha mondjuk jól megtépik egymást Viviennel. A csavar a történetben azonban 10 pontos volt!!! Sejtettem, hogy valami lesz, de erre abszolút nem számítottam. Hűha!!! Bár itt is volt némi hiányérzetem, jó lett volna tudni, Chris miért használt más nevet Katie előtt.  Vagy csak én siklottam el valami felett? A helyzet megoldása azonban ismételten tízpontos volt (spoiler: bár a kávézóból a való életben már kivágták volna őket :)) spoiler vége. Azt hiszem ez a történet még egy száz oldalt kívánt volna magának, akkor nem lenne hiányérzetem néhány részlettel kapcsolatban. Mindezek mellett azonban simán hozza a papírformát (jó pasi - több is, kellő mennyiségű romantika és erotika, barátok, barátnők, bekavaró harmadik fél, összeveszés, megbocsátás és végül happy end), ami egy lebilincselő olvasmányhoz kell.

Értékelés
🌟🌟🌟🌟


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co