Értékelés - Leisa Rayven: Hitvány Rómeó

2018. március 11., vasárnap















Sziasztok!

Előfordult már hogy egyszerre gyűlölsz és szeretsz egy történetet? Velem megtörtént, pont ebben a szent pillanatban! Leisa Rayven Hitvány Rómeója kikészített a szó legjobb értelmében mint érzelmileg mint lelkileg.


Fülszöveg

Amikor Cassie és Ethan a színművészetin találkoznak, a levegő is felforr körülöttük.
Cassie igazi jó kislány, nehezen találja a helyét a folyton bulizó művészdiákok közt.
Ethan ezzel szemben vérbeli rosszfiú, vad, tüzes, félelmetes és mégis érzékeny.
Akár a Romeo és Júlia amiben címszerepet kapnak Cassie és Ethan szerelme is mintha a csillagokban lett volna megírva amíg Ethan össze nem törte Cassie szívét, mindörökre eljátszva a bizalmát.

Valami rejtélyes okból, olyan rád nézni, mint megtalálni valami értékeset, amiről nem is tudtam, hogy elvesztettem.

Évek múlva a szívtipró visszatér, hogy ismét felforgassa a lány életét érintésről érintésre. Fokozatosan újraélik titkos diákszerelmük minden felemelő és pusztító pillanatát, mígnem rájönnek, hogy a csillagokban írt szerelemnek nem kell tragédiával végződnie.


„Szerelmes vagyok Leisa Rayven történeteibe.” Colleen Hoover, a Reménytelen és a Szívcsapás sorozatok írónője


Cím és a borító
Először nem értettem hogy a kiadó végül miért a Hitvány Rómeó cím mellett döntött. Most hogy elolvastam a könyvet teljesen egyetértek a választásukkal. Holt-ot egy pillanatig sem nevezném hazugnak, hitványnak annál inkább. Következő pontom a borítóválasztás ami ismételten megmutatja mit várhatunk ettől a történettől. Bár be kell valljam az eredeti kiadás kicsit rejtélyesebbnek hatott és jobban is tetszett, valahogy mégis örültem hogy végül erre esett a választás mivel Cassie és Holt kapcsolata vonzódáson, megértésen és vágyon alapult már a kezdetekkor is.

Értékelés
Előfordult már hogy egyszerre gyűlölsz és szeretsz egy történetet? Velem megtörtént, pont ebben a szent pillanatban!
Hogy miért gyűlöltem? Mert annyira bonyolulttá tette azt is ami marha egyszerű. De megértem miért kellett így történnie. Holt-nak nem volt éppen az tipikus mickey egeres, kisautós gyermekkora. Bizonytalanságának nagyon mély gyökerei vannak és kigyomlálásukra nem képes más csak ő egyedül. Olvasás közben végig az volt az érzésem hogy gondosan felépített falai soha az életben nem fognak leomlani, mindig mutat magából egy kicsit aztán újra felépíti őket így az egész csupán szemfényvesztés. Csöppet sem mondanám seggfejnek csak olyan embernek akin abban a pillanatban átgyalogoltak mihelyst bízni kezdett valakiben. Ettől hat annyira félelmetesnek számára az egész.
Cassie, drága Cassie, sajnálom, tényleg én nagyon szeretném megérteni mi játszódik a fejedben de egyszerűen nem megy! Cassie nem olyan nő, ő aztán nem enged a 21-ből, kivéve ha Holt dob neki egy csókot. A történet 90%-ában szó szerint meg akartalak ütni, pedig nem vagyok egy erőszakos nőszemély elhihetitek.
Érdekes még hogy szerepük (Rómeó és Júlia) érzelmi megnyilvánulásaikban annyira valódiak hogy le sem tudnák tagadni a vonzást. De hosszú út áll még előttük... A régi sebeket nehéz meggyógyítani és nincs garancia arra hogy nem szerzel közben újakat. De biztos hogy nem éri meg?

Gondolkodjunk!
Miért szerettem? Mert bemutatta beteges megfelelni vágyásunkat! Nem kellene hogy érdekeljen bennünket olyan emberek véleménye akiket még csak nem is ismerünk.  De érdekel minket, miért? Fogalmam sincs, szerintem vannak ennél sokkal fontosabb dolgok is a világon! Mindenki szeressen minket olyannak amilyenek vagyunk, ha nem tetszik arra van az ajtó el lehet menni. És nem, ezzel nem azt akarom mondani hogy az emberek olyanok PONT! Képesek a változásra, de kell lennie egy olyan embernek is a világon aki téged lát és nem azt aki te lehetnél. Ez így érthető?!

Gondolkodjunk 2. felvonás!
Tudjátok vannak dolgok melyeket nem kell szavakba foglalni ahhoz hogy tudjuk léteznek. Ethan szerelme is ilyen, nem regéli 300 km-es romantikus versekbe, tőle elég csupán egy pillantás és tudod hogy te vagy a világa közepe és nem is létezik számára rajtad kívül más. Nem jöttem rá hogy ezt Cassie hogy nem veszi észre?!

Összefoglalás
Ez a történet bizalomról, árulásról, titkon elsuttogott szavakról és olyan szerelemről szól mely alapjaiban rengetik meg egész világodat! 
Miközben elképzeltem hányféleképpen gyilkolnám meg mindkettejüket valahogy mégis elcsentek egy darabot a szívemből, ez ilyen beteges dolog nem?
Történt valami, de még mindig nem jöttem rá hogy mi és ez marhára idegesítő úgyhogy megyek és nekiállok Megtört Júliánknak hátha okosabb leszek valamivel!

Köszönöm hogy elolvastátok!
Genevieve

* borító és fülszöveg forrása a moly.hu
* montázshoz készül képek forrása a pinterest.com és a google.hu

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co