Értékelés, Eredményhirdetés - Colleen Hoover: Confess- Vallomás

2018. január 20., szombat


Sziasztok!

A megrendítő kezdés után ez a könyv egy egyedi ötlettel folytatódik, a vallomásokkal. Vallomások, melyeket jó leírni, hogy megkönnyebbüljön a lélek; és jó megkapni, hisz avatott kézbe kerülve ihletet nyújthat. Ennek az ihletnek a "termékeit" a könyv illusztrációkként tartalmazza. Ez is unikum, és én nagyon szerettem a képeket.


Fülszöveg

Mi ​mindent érdemes kockára tenni a szerelemért?

Auburn Reed huszonegy éves korára már mindent elveszített, ami valaha fontos volt neki. A lány azért küzd, hogy újra felépítse romba dőlt életét, így csakis kitűzött céljaira összpontosít, és nem engedheti meg magának a hibákat. De amikor munkát keresve belép egy dallasi műterembe, váratlanul éri az erős vonzalom, ami elfogja az ott dolgozó titokzatos művész, Owen Gentry iránt.
Most az egyszer Auburn mer kockáztatni, és a szívére hallgat, ám hamarosan felfedezi, hogy Owen súlyos titkot rejteget. Múltjának árnya tönkretehet mindent, ami fontos Auburn számára, és a lány egyedül úgy teheti sínre az életét, ha kizárja belőle a fiút.
Ahhoz, hogy megmentse a kapcsolatukat, Owennek nincs más dolga, csak vallomást tenni. Ám ebben az esetben a vallomás sokkal ártalmasabb lehet, mint maga a bűn.
A csodálatos és kivételes stílusú Colleen Hoover egy újabb mélyen megható történetet mesél arról, hogy az igaz szerelem és a család olyan köteléket jelent, amit semmi sem szakíthat el.

Borító szemle



Genevieve értékelése

Be kell valljam, az összes CoHo könyvből ezt olvastam a leghosszabb ideig. Már az elején tudtam, hogy teljesen más mint a többi, azonban számomra ez nem volt éppen a legjobb hír. Éreztem hogy nem tudok 100%-ban koncentrálni, később mindenképpen szeretném újraolvasni. Ezzel nem azt szeretném mondani hogy nem tetszett, csak nem tudtam annyira beleélni magam a történetbe mint azt szerettem volna. 
Nagyon szerettem volna megismerni Adamet, de neki sajnos csak ennyit adott az élet, pedig csodálatos ember volt már kamaszkorában, még milyen férfi lett volna belőle. Tud róla vagy nem de több ember életén segített mint azt képzelte volna.
Kezdjük Auburn-nel, ő megtapasztalta már igazán fiatal korában mi is a szerelem és hogy milyen érzés elveszíteni, illetve sajnos azt is hogy van amikor nincs beleszólásunk a dolgok zajlásába.
Aztán ott van Owen, aki Adamnek köszönheti hivatását, és egy igazán drága kincset is. Sajnos neki is korán meg kellett ismernie az élet viszontagságait és lehet hogy az élete soha nem fog a megfelelő mederbe folyni. De egyszer minden "sötétségbe" megérkezik a napfény.

Kedvenc szereplők: AJ, Owen
Kedvenc jelenetek: amikor sátoroztak Auburn szobályában illetve Owen titkának kiderülése
Értékelésem másként: 

Coeur értékelése

A megrendítő kezdés után ez a könyv egy egyedi ötlettel folytatódik, a vallomásokkal. Vallomások, melyeket jó leírni, hogy megkönnyebbüljön a lélek; és jó megkapni, hisz avatott kézbe kerülve ihletet nyújthat. Ennek az ihletnek a "termékeit" a könyv illusztrációkként tartalmazza. Ez is unikum, és én nagyon szerettem a képeket.
Az igaz szerelem és az elszakíthatatlan családi kötelék ütközése örök és kifogyhatalan téma. A karakterek, mint minden Hoover könyvben, nagyon jól kidolgozottak, könnyen megszerethetőek. Az első percben Owen fan lettem, imádom és csodálom azokat az embereket, akik mernek és tudnak nem hétköznapiak lenni. És Owenről sok minden mondható, de hogy hétköznapi lenne, azt nem!
Mégis, mindezek ellenére valahogy lassabb folyásúnak éreztem ezt a könyvet. Valamiféle melankólia lengi be a történetet, amitől nem ugyanazt az élményt nyújtotta számomra, mint a többi Colleen Hoover könyv. De ez titeket ne tartson vissza a könyv elolvasásától, szívesen venném az ellenvéleményeket!

Kedvenc szereplők: Auburn lakótársa, aki szinte nincs is jelen, de így is olyan erős karakter, hogy erőteljes nyomot hagy környezetének életében.
Kedvenc jelenetek: Owen titka- jelenet a kórházban. (Ha többet mondanék, az már spoiler lenne.)

Kikyo értékelése

Nagy reményekkel vágtam bele Colleen Hoover könyvébe, s a könyv első harmada hozta is a papírformát. Mély érzelmek, kidolgozott jellemek, lebilincselő történet. A könyvben leírt vallomások egytől-egyig megérintették az ember lelkét, s ehhez még gyönyörű festmények is társultak. A történet egészen AJ megjelenéséig teljesen magával ragadott. Aztán ott történt valami. Úgy éreztem, mintha sürgették volna az írónőt, hogy mihamarabb fejezze be a könyvet. A történet kissé sablonossá, rendezetlenné vált, sajnos a végén még egy kis ellentmondást is találtam benne. Tényleg olyan érzést keltett, mintha a megjelenési határidő vagy az üzleti érdek elébe ment volna a minőségnek. Ennek ellenére is örülök, hogy C. Hoover gazdagabbá tett minket ezzel az élménnyel, összességében mindenképpen egy JÓ regényt alkotott. Olvasmányos, szimpatikus (nekem Emory nagyon bejött) és kellőképpen utálható (Trey) karakterekkel egyaránt ellátva, és természetesen a megérdemelt happy enddel.



Eredményhirdetés

Képtalálat a következőre: „you're the winner gif”

A szerencsés nyertes pedig nem más Bojtos Rita 
molyos neve: @Bo_Ri

Légyszíves vedd fel velünk a kapcsolatot emailben! 48 órád van válaszolni, amennyiben ez nem történik meg új nyertest sorolunk!

Köszönjük hogy velünk játszottatok, a következő játékhét 2018. február 5-én kezdődik!

Ritának pedig gratulálunk!!! Köszönjük hogy elolvastátok a bejegyzést!
a GCK bloggerei vagyis Genevieve, Coeur és Kikyo

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co