Értékelés - Kylie Scott: Lick -Taktus

2018. március 1., csütörtök














Sziasztok!

A Stage Dive sorozat első kötete lett kisorsolva februári közös olvasásra. Nagyon örültem neki, mert januári fajsúlyosabb olvasmányok után igazán jól jött egy kis pihentető olvasmány. És teljesen olyan volt ez a könyv, mint amilyennek előzőleg képzeltem: könnyed, szórakoztató, érzelemdús. - Coeur



Fülszöveg

Az ébredést Las Vegasban nem éppen így képzelte 
Evelyn Thomas úgy tervezte, hogy hatalmas bulival ünnepeli a 21. születésnapját Las Vegasban. Őrült nagy bulival. De a legvadabb álmaiban sem jutott volna eszébe, hogy másnap reggel a fürdőszoba padlóján ébred, élete legdurvább másnaposságával, mellette egy kimondhatatlanul vonzó, félmeztelen, tetovált férfi, és az ujján gyűrű, amelyben akkora gyémánt van, hogy King Kong is elismerően csettintene. Bár emlékezne rá, hogyan jutott el ide!

Coeur értékelése

Kylie Scott nagyon ért hozzá, hogy megragadja az olvasó figyelmét: vegasi,  alkoholmámorban elkövetett házasságkötéssel indít.  Rögtön bele a közepébe! Ám az álomszerű indítás után jön a felébredés, a valóság. De éppen ez az, ami annyira tetszett a könyvben. 
Na jó, David alakja se kutya! Dögös, jóképű és roppant tehetséges, és még az is kiderülhet róla, hogy aranyból van a szíve...
De igazán Evelyn karaktere vitte el nálam a pálmát. Érthető lenne, ha teljesen eldobná az agyát a híres  férjétől, de mégsem teszi! Nagyon tetszett határozott, egészséges életszemlélete, ami átsegíti a sztárvilág buktatóin. Mert aztán van itt minden: rock, szex, pénz, drogok...
Szóval csak ajánlani tudom mindazoknak ezt a könyvet, akik egy kellemes estét szeretnének eltölteni egy könnyed, de tartalmas, érzelemdús történettel.

Értékelésem: 5 csillag

Ui.:  Amint végeztem a Taktus-sal, rögtön nekiálltam a második résznek is. Kíváncsi vagyok a többiek történeteire is!

Kikyo értékelése

Ez de nagyon tök jó volt!!!! Hirtelen szebb megfogalmazás nem jutott eszembe, ami visszaadná a könyv hangulatát. Az első oldaltól kezdve lebilincselt. Nagyon eredetinek találtam az alapötletet, ilyennel még sosem találkoztam, úgyhogy kalapemelés az írónő előtt. Végig éreztem, hogy Davidnak van valami titka, s egy idő után már minden oldalon azt vártam, hogy mikor robban a bomba. Külön pluszpont azért is, hogy csak az utolsó 100 oldalon borult ki a bili, úgyhogy nem kellett túl hosszú konfliktust végigizgulni. A szereplők egyébként nagyon aranyosak, biztosan el fogom olvasni a többi srác történetét is. Könnyed, humoros, szerethető, annak ellenére is, hogy én speciel nem hiszek a „szerelem első látásra” kapcsolatokban, attól azonban még létezhet.

Csillagok: 5!!!
Kedvenc szereplő: Mal!!!!! Imádtam!
Kedvenc „beszólás”: Kismenyasszonyka!!!!

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co