GenEverglow - "Collab" Project Vol. 1. - The Silver Swan részlet / The Silver Swan excerpt

2018. március 21., szerda

Sziasztok!

A projekthét keretén belül a következő részben hoztunk nektek egy részletet is a Silver Swan-ből. Szeretnénk hangsúlyozni, hogy ez egy szabad fordítás a mi és természetesen ti - vagyis az olvasók - szórakoztatására. Semmilyen pénzbeli juttatással nem jár és nem is szeretnénk hasznot húzni belőle. 

Jó szórakozást kívánunk!



- Akkor elmehetsz.

- Már mondtam… – Odasétált az erkélyhez, és kinézett az ablakon. - Akarod, hogy maradjak?

Felé fordultam, a hajam szétterült alattam.

- Nem tudom. Nem hiszem. Miért nézel kifelé az ablakon?

- Miért kérdezel ilyen kibaszott sokat? – visszalépett az erkélyajtóból.

- Elmehetsz. – ismételtem.

- Majd elmegyek, ha Nate visszaért.

- Az lehet két perc, vagy akár két nap is. Attól függ, hány nőt talál az éjszaka. – Széttett lábakkal leült az ágyam melletti székre, ujjait végigfuttatta a felső ajkán, aztán a szeme elindult lefelé a testemen. Volt valami benne. Talán...vágy?

- Tudod, mi lenne még szórakoztató? – A szája féloldalas mosolyra húzódott, majd hirtelen becsukódott.

- Teljesen összezavarsz. Azt hittem, utálsz. – Szemforgatva lehúztam a cipőmet, felálltam, és beléptem a gardrób szekrényembe - az ajtó pedig résnyire nyitva maradt. Majd meghaltam, hogy végre levehessem a ruhámat. Persze a cipzárnak is éppen ilyenkor kell felmondania a szolgálatot. Kifújtam a levegőt. Nagy mosoly, összeszedett Madi - nincs is egy dögös pasi a szobában, igaz?

– Segítenél nekem? – szóltam Bishopnak. Hirtelen felkapta a fejét, felállt, és elindult felém. Megfordultam, feltűztem a hajamat, és becsuktam a szememet, miközben ő megfogta a cipzárt, és lassan elkezdte lefelé húzni. Hagyjuk figyelmen kívül azt a tényt, hogy a durva, csodálatos kezei éppen a gerincemet simították végig. Ráharaptam az alsó ajkamra, így próbáltam a figyelmemet elterelni arról, amit csinál - nem segített.

 – Köszönöm... – Suttogtam lélegzetvisszafojtva, miközben Bishop a ruha aljához ért. A pántok lehullottak a vállamról, aztán leráztam az egész ruhát, le, egészen a lábamig. Nevetve fordultam meg, készen állva arra hogy kiküldöm őt a szobából - de amint ránéztem, a szeme csapdába ejtett. Megfogta a derekamat, magához húzott  - és a szája lecsapott az enyémre.

Az összes oxigén, az összes értelmes gondolat a testemből és a fejemből - egyszerre eltűnt.

Őszintén bevallom, arra készültem, hogy harcolni fogok vele, hiszen a zavarodottságomat nem veheti észre. De amikor hátrafelé tolt, neki a falnak - elvesztem, és kinyitottam a számat, szabad utat engedve neki. Annyira gyakorlottan mozgott a szája, a nyelve, hogy kishíján felrobbantotta az elmémet, és a lelkemet is. Persze a hormonjaim sem voltak tétlenek. Kezemet végigfuttattam napbarnított hátán, izmos nyakán, miközben a nyelvemmel finoman simogattam az övét. Belenyögött a számba, majd szétnyitotta a combomat és felemelt a földről. Erre a mozdulatra aztán én sem bírtam tovább: a lábammal körbefontam a derekát, miközben a kezem megállapodott az arcán. Elöntött minket a forróság, ágyékával keményebben a falhoz nyomott. Francba.

Nyugtalanságot és bizonytalanságot éreztem a gyomromban, amit a benne lángoló tűz gyújtott meg. Tiszta, forró, érintetlen, lángoló tűz. Nyelvével végigsimította, végigharapdálta az alsó ajkamat, majd...a  szája eltűnt az enyémről. Rám nézett, sötétzöld szeme az enyémet kereste.

- Bassza meg. - Megállt, végigmérte a számat, majd tekintete megállapodott a szememen.

- Ne tedd ezt! - megráztam a fejem. - Ne gondolkodj rajta! - Mégis mit beszélek? Körülölelem a nyakát mint egy kibaszott macska, csak hogy felhívjam a figyelmét. Jézus, kérlek segíts.

Nyögve lehunyta a szemét. - Nekünk szabályaink vannak.

- Szabályok? - Kérdeztem csábítóan, miközben oldalra billentettem a fejem.

- Igen. Igazából egyfajta megállapodás.

- Ez a megállapodás - idézetett rajzoltam az ujjaimmal. - Rám is vonatkozik?

Rám nézett. - Egyáltalán nem vagy aranyos, Madison. Tudod jól hogy ez rád is vonatkozik.

- Mi?

- Bassza meg - suttogja. - Sok dolog van amit nem tudsz, és nem is fogsz megtudni. Vékony jégen táncolunk, ami bármelyik pillanatban beszakadhat.

A szemébe néztem, és tanulmányoztam őket. Egy világosabb gyűrűt láttam a sötétebb rész körül, napbarnított bőre csillogott a félhomályban.  Ajka annyira telt, annyira tökéletes, hogy az ember lányának harcolnia kell a késztetéssel, amikor bele akar harapni. Vagy az átkozott, "éppen most dugtam, bébi" - haja. Az egész lénye intenzív, halálos, és perzselő veszély. A Maserati-ról pedig ne is beszéljünk. De ha ez még mindig nem lenne elég, hogy erkölcsi romlásba taszítson egy lányt - akkor azt is elmondom, hogy kibírhatatlan seggfej.

Megdöntöttem a fejemet - csak annyira hogy a füléhez érjek, és belesúgtam: "-Akkor elfutunk minden, és mindenki elől." - Láttam a változást a szemében. A francba, még mindig részeg vagyok, de...az ajkai keményen nekicsapódtak az enyémnek, miközben felemelt, és visszavitt a szobába. Tenyere végigsimította a hátamat, míg elérte a melltartóm kapcsát, majd egy egyszerű mozdulattal kipattintotta. Megfordított és az ágyra dobott - miközben nem volt rajtam semmi, csak a csipkebugyim. Hátradöntötte a fejét, miközben kibújt a pólójából.

- Szűz vagy? Légy őszinte.

- Számít ez?

Vállat vont. - Nem igazán. De válaszolj a kérdésemre, mert egyébként nem vagyok úriember.

Az ingét a földre dobta, majd mosolyogva elindult felém. Olyan szája volt, amit meg akartam harapni, és olyan mellkasa, amit legszívesebben összekarmoltam volna. Végigfuttattam a szememet csodálatos testén - minden egyes négyzetcentiméter tökéletes rajta. Ennyi. Bishop Vincent Heyes hibátlan. Ha nem lennék ennyire felizgulva, szívesen megütném, amiért ennyire tökéletes. A szemei rám találtak miközben édesen mosolyogtam rá.

- Bassza meg. - Meglazította az övét, felmászott az ágyra, a farmerja lazán lógott a derekán. Ahogy ő mozdult, vele mozdultam én is - hátrafelé az ágyon, míg végül fölém nem  került. A csuklóimat a fejem fölé nyomta, majd a kezével óvatosan szélesebbre tárja a combomat. Becsuktam a szemem, belelélegzem az illatát, ami  körbevett. Ajkát az enyémre tapasztotta, és ahogy a számba dugta a nyelvét, én elkaptam, és a saját nyelvemmel az őrületbe kergettem őt. Ismét felnyögött, magához húzott, majd a nyelvét végigfuttatta a nyakamon.

"Azt a kurva..." - suttogtam, miközben a testemen végigvándorló nyelve, és a csókjai az érzékeny bőrömön egyszerre túl sokká váltak. Behúzta a mellbimbómat a szájába, és aztán már nem éreztem a hideg levegőt - csak a forró, nedves lélegzetét. Olyan voltam, mint egy felajzott nyílvessző, a hátam hozzásimult, ő pedig megmarkolta a csuklóimat, és a fejem fölé szorította őket. "Folytasd még..." - Megpróbáltam ellazulni, a légzésemet lelassítani, de nem sikerült. Főleg mert a nyelve állandóan a mellbimbómmal játszott. (...) Ahogy a szája  lejjebb ért, felnézett rám, és végighúzta a nyelvét az alhasamon. Majd a szabad kezével lehúzta a bugyimat, félrehajította - keresztül a szobán. Megtartotta magát fölöttem, és olyan intenzitással nézett rám, hogy attól szinte megfőttem. (...) "A francba." - Megnyalta az alsó ajkát, az én szemem pedig kipattant, és csak őt figyelte. "Ez...itt...a legszexibb...punci...amit...valaha...láttam..." - lehelte. Ó, édes jézusom. Nem kellett volna, hogy beindítsanak a szavai - mégis beindultam tőlük. Előrehajtotta a fejét, közben pedig egyenesen a szemembe nézett. "Tartsd nyitva a szemed, cica." - morogta a lábam között, a hangja vibrálása pedig végigszáguldott a testemen.




“You can leave then.”

“If I said it was for you—” He walks toward my balcony door and looks out the curtain. “—would you say stay?”

I turn toward him, my hair sprawling out underneath me. “I don’t know. I don’t think so. Why are you looking out my door?”

“Why do you ask so many fucking questions?” he shoots back, stepping away from the door.

“You can leave,” I repeat.

“I’ll leave when Nate gets here.”

“That could be two minutes, or it could be days. Depending on how many women he’s found.” Bishop drops down onto the chair that sits beside my bed, his legs spread out and his finger running over his upper lip. His eyes rake over my body in a way that makes my heartbeat speed up and butterflies erupt.

“We could make this more fun?” He grins. My mouth snaps shut.

“You confuse me. I thought you hated me.” I roll my eyes, kick off my shoes, and then get to my feet. Dying to get out of this damn dress, I walk into my closet, closing the door slightly, and reach for my zipper. Then I laugh under my breath. “Of fucking course.” Peeking around the door, I smile at Bishop. “Can you help me?” He doesn’t say anything, just gets to his feet and walks toward me. Turning around, I scoop my hair out of the way and close my eyes. He takes the zipper and slides it down slowly, his rough knuckles skimming over my spine in the progress. Pulling my bottom lip into my mouth, I bite down hard to try to distract myself from the amazing feel of his skin on mine.

“Thanks,” I whisper breathlessly once he’s hit the bottom of my dress. I let the straps fall off my shoulders and then shimmy it down to pool at my feet.
Laughing, I spin around, ready to tell him to get out, but as soon as his eyes lock onto mine, his arm wraps around my waist, and he pulls me into him. His lips smash against mine, and all oxygen and sense leave at his invasion. I fight it at first, confusion cloaking me, until he walks me backward and my back smashes against the wall, our kiss never breaking. I open my mouth, allowing his tongue to slip in. He licks the inside of my mouth skillfully, expertly, enough to blow my fucking mind, and that’s when I tap out and my hormones take charge. I wrap my hands around the back of his tanned, muscled neck, my tongue caressing his gently. He groans into my mouth while his hands clench around my upper thighs and lift me off the ground. I squeeze my legs around his waist as his hands come up to either side of my face, while his groin pushes me harder against the wall. Shit . I feel my stomach clench with unease and uncertainty, fueled by fire. Pure, hot, untouched, and lit-the-fuck-up fire. His tongue slides across my bottom lip before he sucks it into his mouth and bites down on it roughly, pulling on it until it pops out of his mouth. He looks at me, his dark green eyes searching both of mine.
“Fuck.” He stops, looking down to my mouth and then back to my eyes.

“Don’t.” I shake my head. “Don’t think about it.” What the hell am I saying? I circle the back of his neck like a needy fucking cat would caress its owner to get attention. Jesus, I need help.
He groans again, shutting his eyes.

“We had a rule.”

“A rule?” I bait, my head tilting.

“Yeah. Actually, more like a pact.”

“This pact.” I gesture with my fingers. “Does it involve me?”

He looks at me. “Don’t try to be cute, Madison. You know damn well it involves you.”

“What is it?”

“Fuck,” he whispers. “There’s so much you don’t fucking know, and you won’t fucking know. This is already thin ice we’re walking on.”

I look into his eyes, studying them. The way his dark green eyes have an even darker ring around the lighter color, and how his tanned skin glistens under my dim closet light. How his lips are slightly plump, delicious, and enough to make you fight a strong inner urge to bite down on them. Or his damn just-fucked hair. Bishop is intense and drop-dead gorgeous, but has an air of danger that hovers over him—and his damn Maserati. If that isn’t enough to fuck with your morals, the fact he’s an unattainable asshole would.
I grind over him slightly, lean down to his ear, and whisper, “Then we’ll run .”
I lean back, seeing the shift in his eyes. Shit, I might still be drunk, but there’s— His lips smash back onto mine as he lifts me off the wall and walks me into the room. His palm skims down my spine until it gets to my bra clasp, and then he flicks it off with one simple twist of his wrist. Spinning me around, he throws me onto my bed, with nothing covering me expect for my lace panties. He tilts his head as he pulls off his shirt.

“You a virgin? And be honest.”

“Does it matter?”

He shrugs. “Not really. But answer the question, because I don’t feel like being gentle.”

He throws his shirt onto the ground while walking up to me, a smirk plastered on his mouth. A mouth I want to chew on, and a chest I want to scratch. Running my eyes up his beautiful body, every muscle trained, every single inch of Bishop Vincent Hayes is perfect. If I weren’t so horny, I’d want to punch him for being so flawless.

My eyes lock onto his as I smile sweetly. Shaking my head slowly, I mouth, “I’m not.”

“Fuck.” He loosens his belt and crawls up the bed with it dangling off his loose ripped jeans. Each crawl he takes toward me, I lie back farther onto my back, until eventually he’s hovering over me. Gripping onto my wrists, he slams them above my head, his legs coming between mine to stretch them wider. I close my eyes briefly, inhaling his scent as his flesh gently rubs over mine. He drops his lips down to mine, and as soon as his tongue dives into my mouth, I suck on it and twirl my tongue around him. He groans again, pulling back and running his tongue over my jaw.

“Shit,” I whisper, the way his smooth tongue and kisses are trailing over my sensitive flesh becoming overwhelming. Dragging his tongue down, he pulls my nipple into his mouth until the cool air is replaced with warm, needy saliva. My back arches into him, and his grip around my wrists above my head tightens.

“Keep still.” Jesus, what? I loosen, attempting to harbor my breathing, but failing because of the trickery his tongue is playing with my nipple. He drags it down the flesh of my breast, dipping it into my sternum. Licking lower, he looks up at me from below as he sucks all over my flat stomach, until he reaches the elastic of my panties. His other hand comes down and tears them off, flicking them across the room. He leans back and stares at me intensely. I squirm silently. I’m not that shy when it comes to sex, and I’ve only had it a couple of times. My first time doesn’t count, but the only other guy I’ve ever had sex with was a guy from my last school. We were together for three months. I had no friends, as usual, but he took me under his wing anyway, introduced me to the football team. None of the girls liked me. I wasn’t a cheerleader and wasn’t on the same social level as Jacob, so in their eyes, I was nowhere near good enough for him. We were together for those awesome three months and were quite sexually active. Until I found him in bed with Stacey Chance, the biggest slut of the school. It ended instantly. But the way Bishop is staring at me, down there, has me fighting to squirm.

 “Damn.” He licks his bottom lip, and my eyes blaze open, landing on his instantly.

"That right there is the sexiest little pussy I’ve ever seen.” Oh, Jesus . His dirty words shouldn’t turn me on, but they do. He drops his head forward while his eyes stay on mine.

“Keep your eyes open, kitty,” he growls from between my thighs, the vibration shaking my clit.

Köszönjük!
Genevieve & Everglow

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co