Értékelés - Vi Keeland: A beosztott

2018. június 28., csütörtök



Sziasztok!

Megérkeztem Vi Keeland: A beosztott című könyvének értékelésével. Mindenképp ajánlom azoknak akik szeretik az erotikus, romantikus műfajt egy csipetnyi humorral megfűszerezve.

Borító
Eredeti vs. Magyar

Itt is vannak a borítók, bal oldalon a magyar, jobb oldalon pedig az eredeti. Nekem igazából mindegyik tetszik, de talán egy hajszállal az eredeti nyert.


Képtalálat a következőre: „vi keeland bossman”


Fülszöveg

„A ​beosztott Keeland legjobb írása. Érzelmes és szenvedélyes. Minden, amiért érdemes romantikus könyvet olvasni.” – K. Bromberg, New York Times bestsellerszerző 
„Imádtam ezt a könyvet. Egyszerűen zabáltam. Nem tudtam letenni.” – Aestas Book blog

Amikor az első alkalommal összefutottam Chase-szel, nem tettem rá túl jó benyomást. 
Egy étterem mosdója előtt kuporogtam a folyosón, és épp a barátnőmnek hagytam üzenetet, hogy mielőbb hívjon vissza valami ürüggyel, mert le akartam lépni a pocsékul sikerült randimról. 
Chase hallott minden szót, szajhának nevezett, majd kéretlenül ellátott néhány tanáccsal pasi- és randiügyben. Megmondtam ennek a magas és szívdöglesztően jóképű alaknak, hogy foglalkozzon a saját átkozott ügyeivel, majd visszamentem a dögunalmas partneremhez. 
Később – elhaladván az asztalunk mellett – Chase kajánul vigyorgott, én pedig a pimaszul szexi, kemény fenekét bámultam, miközben odament a lányhoz, akivel együtt vacsorázott. 
Képtelen voltam megállni, hogy néha lopva ne pillantsak rá erre a beképzelt és lekezelő modorú alakra, aki a terem túlsó végében ült a barátnőjével. Természetesen többször rajtakapott, hogy nézem, és mindannyiszor rám kacsintott. 
Amikor ez a szívdöglesztő fazon és a hasonlóképpen szexi barátnője hirtelen ott termett az asztalunknál, megrémültem, hogy ez a jóvágású idegen be akar árulni a pasimnak. 
Ehelyett azonban úgy tett, mintha régóta ismernénk egymást, majd leült az asztalunkhoz a párjával, és mindenféle kiagyalt és rám nézve módfelett kínos történettel szórakoztatta a társaságot a nem létező közös gyermekkorunkról. 
A fickó – aki mellett addig halálra untam magam – furcsa módon izgalomba jött a tolakodó ismeretlen sztorizásától. 
Amikor az este véget ért, elváltunk egymástól, én pedig sokkal többet gondoltam erre a vonzó idegenre, mint azt valaha is be merném vallani. Még annak ellenére sem voltam képes kiűzni a fejemből, hogy tudtam, sosem látom újra. 
Úgy értem, mi az esélye annak, hogy csupa véletlenségből ismét belefutok valakibe egy nyolcmilliós nagyvárosban? 
A véletlen mégis úgy hozta, hogy egy hónap múlva ez a szexi pasi lett az új főnököm…








Képtalálat a következőre: „sorry gif”
(forrás)

Genevieve értékelése

Nagyon sok jót hallottam a könyvről, így én is kézbe vettem. Meg kell mondjam azt hittem jobban olvastatja magát. Sokszor félre kellett tennem, az események pörögtek mégis úgy éreztem hogy nem eléggé. Nem tudom hogy miért, de ez van. Eredetileg 4 csillagot szerettem volna adni de a vége feltornászta 4,5-re.

A könyvben levő párbeszédek humorosak és úgy maga a történet mégis nagyon tetszett. Az elejétől fogva rabul ejtett az a viszkető érzés amikor tudjátok hogy valami történni fog, de nem tudod hogy mi az. Fontos megtanulnunk hogy az életben nem tudunk mindent irányítani és mindenhol ott lenni. Vannak dolgok melyek tőlünk teljesen függetlenül történnek és sajnos soha nem tudhatjuk kiben bízhatunk meg 100%-ig.

Nem Chase és Reese kapcsolatára gondolok, azt már az első pár fejezetben kitaláltam :) Van az a vonzás ami ellen tehetetlen vagy, hiába szeretnél racionálisan gondolkodni. EZ már el van döntve. 

Képtalálat a következőre: „vi keeland bossman”
(forrás)

Örültem hogy Chase nem az a beképzelt pasi volt, viszont két lábbal áll a földön. Humoros, néha bunkó is, de tudja hogy honnan jött és nem is csinál úgy mintha aranykanállal a seggében született volna.

Képtalálat a következőre: „vi keeland bossman”
(forrás)

Reese pedig tudja mit akar és hogy mit nem lenne jó ha megkapna. Ahhoz képest hogy milyen komoly egy nőszemély, jó néhány marhaságot elkövetett múltjában. Próbál ellenállni, nem szeretné múltbéli hibáit ismét elkövetni. De mind tudjuk hogy ez veszett ügy. Kár is lett volna ha nem jönnek össze mert tökéletesen passzolnak.

Ámde Reese lehet hogy nem enged a múltjának de Chase-t nem hagyja szabadulni sajátja. Vajon minden megoldódik és várhatjuk a happy endet? Olvasd el mert kár kihagyni.

Mindenképp ajánlom azoknak akik szeretik az erotikus, romantikus műfajt egy csipetnyi humorral megfűszerezve.

Képtalálat a következőre: „good gif”
(forrás)

XoXo
Genevieve


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co