Külföldi megjelenések magyarul | 50. hét

2018. december 6., csütörtök


Sziasztok!


Megérkeztem 50. heti "Külföldi megjelenések magyarul" rovatom következő részével. Olyan írók könyvei közül válogathattok mint T.M. Frazier, Amo Jones, Audrey Carlan. Jó szórakozást az olvasásukhoz!

A fülszövegek saját fordításúak, így természetesen nem tökéletesek, ha bárki észlel valamilyen hibát kérem jelezze! 😘 

A képen a következők lehetnek: 1 személy, szöveg
https://www.facebook.com/TMFRAZIERBOOKS/photos/a.153163668115346/1876147195816976/?type=3&theater

T. M. Frazier: Permission
Előző rész: Possession
Műfaj: dark, romantikus
Kiadó: Frazier Publishing
Oldalszám: 310
Várható megjelenés: 2018. december 11.



38125011Fülszöveg


Ő volt az első.
De azóta élvezem a kínzást.
Figyelnek.
Egyszerre ketten is.
Most már semmit sem érzek. Üres vagyok. Elveszett.
Tudja. Tudja hogy többet akarok.
Szóval, ő megadja nekem. 
A testem még soha nem érzett ennyi örömöt.
A szívem még soha nem szenvedett el ennyi fájdalmat.








Az írónő magyar fordításban megjelent könyvei
Könyvmolyképző



Várható megjelenés 2019 - Könymolyképző




A képen a következők lehetnek: 5 ember, , mosolygó emberek, álló emberek és szöveg
https://www.facebook.com/AudreyCarlan/photos/rpp.1428190217424057/2224247487818322/?type=3&theater

Audrey Carlan: Madrid
Előző rész: Wachington DC
Kiadó: Montlake Romance
Oldalszám: 140
Várható megjelenés: 2018. december 11.


39339635Fülszöveg


Parker Ellis az International Guy vezérigazgatója a világ leggazdagabb embereinek ad tanácsokat az életről és szerelemről. Néha amikor a dolgok felforrósodnak és a kliensek ágyában köt ki, már nem tud segíteni. 

Ez a Nemzetközi Fickó tudja hogy egy egész világ vár még rá. De miközben városról- városra - és nőről- nőre - megy lehetséges hogy az út végén megtalálja a szerelmet... 






Az írónő magyar fordításban megjelent könyvei - Libri Insomnia


Audrey Carlan: Calendar Girl – Január – Február – MárciusAudrey Carlan: Calendar Girl – Április – Május – JúniusAudrey Carlan: Calendar Girl – Július – Augusztus – SzeptemberAudrey Carlan: Calendar Girl – Október – November – DecemberAudrey Carlan: Calendar Girl – Január

A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember, telefon és szöveg
https://www.facebook.com/LaurenBlakelyBooks/photos/p.1369273433215347/1369273433215347/?type=1&theater

Lauren Blakely: Unzipped
Műfaj: romantikus, kortárs
Kiadó: Little Dog Press
Oldalszám: 300
Várható megjelenés: 2018. december 14.

|Goodreads|Amazon|Moly|


40793242Fülszöveg


Kívánatos: Randizás edzővel, hogy segítsen a dögös kockáknak visszaszerezni az álmai asszonyát...

Képzeld el - kész vagyok visszaszerezni az életem szerelmét, és ezúttal nagyon.  A hordozható hifiről beszélek, énekelem a nevét az esőben, hagyom, hogy az egész rohadt környék tudja, hogy jól vagyok, és már kész vagyok. Végtére is ha kapok egy második esélyt az örökké- és pokolig tartó szerelemre meg kell szüntetnem az előttem álló összes akadályt.

Csak egy kis probléma van.

A főiskolai barátnőm nem az egyetlen, aki felbukkan, amikor játszom a "Bármit megteszek, hogy visszanyerjelek" –et.

Az a nő, aki kinyitja a második emeleti ablakot, azt mondván, hogy az exem már nem itt él. De segíteni fog abban, hogy visszakapjam őt. Bármit a romantikáért, bármit egy srácnak,  aki a szerelemért nagy dolgokra hajlandó. És ez az, amit először akartam. Amíg meg nem ismertem az új "romantikus edzőmet", és felfedeztem, hogy vicces, okos, és segít talpon maradni. És nekem erre van szükségem.

Most nem akarom senki más szívét elnyerni. Azt a nőt akarom, aki mindig mellettem volt.

A baj az - azt hiszi, hogy szerelmes vagyok valakibe, és amikor elutazunk, minden, amiről azt gondoltam, hogy tudom a nőkről, az őrültség és épp az ellenkezője.

***
Ő az utolsó ember, akit valaha vártam, hogy felbukkanjon az életemben, de talán pontosan ő az, akire szükségem van, hogy megmentse, ami a leginkább számít nekem. Csak annyit kell tennem, hogy nem esek belé.


Az írónő magyar fordításban megjelent könyvei - Művelt nép

Lauren Blakely: KőkeményLauren Blakely: Mister OLauren Blakely: Nagyot fogsz nézni


A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember és szöveg
https://www.facebook.com/authorrandicooleywilson/photos/p.2160051644224212/2160051644224212/?type=1&theater

Randi Cooley Wilson: if
Műfaj: romantikus, kortárs
Kiadó: Randi Cooley Wilson
Oldalszám: 350
Várható megjelenés: 2018. december 12.

|Goodreads|Apple Store|


39900562Fülszöveg


Ha tudnád, hogy a szerelem fáj, akkor szerelembe esnél?
Ha tudnád, hogy a szerelem elhagy, elengednéd?
Ha tudnád, hogy a szerelem sohasem létezett, kipróbálnád?

A sikeres írótól, Randi Cooley Wilson-tól származik a szívszorító szerelmi történet, ami szerelmi bánatról, második esélyekről és elengedésről szól. A sok „mi lett volna, ha”, amely a regény oldalai között van, összetöri a szíved és veled marad az utolsó fejezet után is.

Emerson Shaw úgy gondolta, hogy maga mögött hagyta régi életét, de amikor hazatért a legjobb barátja esküvőjére, fogalma sincs róla, hogy a múltja várja, hogy visszakapja.

A sötét és összetört, Lincoln Daniels soha nem akarta megtalálni a szerelmet. De amikor találkozott a határozott Emerson-nal, szerelembe esett. Kemény. Az egyetlen dolog, ami közös bennük, az a tagadhatatlan kölcsönös vonzalom, de attól a pillanattól kezdve, amikor megpillantotta, volt benne valami, ami hozzá hívta. Amíg el nem vesztette.

Démonok által gyötörve és a sötét vágyak által felemésztve évekbe telt, hogy lassan összeragasszák a darabokra tört „mi lett volna, ha”-kat. Éppen akkor, amikor Emerson végül készen áll arra, hogy elmenjen és véget vessen a fájdalommal és bánattal teli múltnak, Lincoln visszatér, és az életét a feje tetejére állítja. Ami egy bizonytalan barátságnak indult, gyorsan felerősödött, és hamarosan rájöttek, hogy a köztük lévő összes „mi lenne ha” már nem számít.

Az If egy szerelmi történet amely két megsebzett emberről szól, akiknek jövője a múltban tett ígéretektől függ. Mi történik, ha két összetört ember találkozik, szerelembe esnek, és rájönnek, hogy soha nem lehet benne részük? Mi van akkor, ha az össze „mi lett volna ha”-nak már nincs értelme? Ha tudnád, hogy a szíved össze fog törni, még mindig szerelembe esnél? 

Képtalálat a következőre: „una bella anima emma scott”
https://onceuponabookblog.com/tag/novella/

Emma Scott: Una Bella Anima
Műfaj: romantikus, new adult,
Várható megjelenés: 2018. december 13.

|Goodreads|

42357128Fülszöveg


"Miért kellene boldognak lennünk? Ebben a történetben mi vagyunk a gonoszok..."

Menekült hogy elkerülje saját démonait egészen a lány küszöbéig. 
Nem kellett volna itt lennie. 
A lánynak sem kellene hagynia.
Nem szabadott volna szerelembe esniük.




Képtalálat a következőre: „amour battu mj fields”
https://twitter.com/mjfieldsbooks

MJ Fields: Amour Battu
Műfaj: romantikus
Várható megjelenés: 2018. december 12.

|Goodreads|

42646881Fülszöveg


Az álmaim mindig feketék-fehérek voltak egyszer megajándékozhatnának valami szürkével.

Utána.

Miután összetörtem őt. Szakítottam vele. Összetörtem.  De még mindig lélegzett, élt, és jól tudtam hogy a szerelem peremén táncol, de tiltott volt számomra. 

Vörösbe, fehérbe és kékbe fordultam miatta. Mert a háborút, pusztítást, sőt még a halált is szívesebben fogadtam mintsem hogy őt bántsam.

Nem érdemeltem még és az is biztos hogy ő sem érdemelt engem.


Képtalálat a következőre: „tara leigh rock lebel”
https://www.goodreads.com/book/show/39088972-rock-rebel

Tara Leigh: Rock Rebel
Műfaj: romantikus, kortárs,
Kiadó: Forever Yours
Várható megjelenés: 2018. december 11.

|Goodreads|Amazon|

39088972Fülszöveg


Ő egy rocksztár egy titokkal; ő egy pop hercegnő, egy fájdalmas múlttal, a tiltott románcuk tovább élhet, vagy a hazugságaik elpusztítják mindkettőjüket?

Megdolgoztam a rossz hírnévért.

Néhány évvel ezelőtt én voltam New York City legszexisebb klasszikus zenei tehetsége. De valami mást akartam, valami többet. Így hát üldöztem az igazi álmom, és most ...  rock király vagyok. Dax Hughes, a Nothing But Trouble szólógitárosa. De a családom és az egykori Juilliard-os osztálytársaim szerint különc vagyok. Egy balfék. Lázadó.

Van benne némi igazság. Nem érdekel, hogy mások mit gondolnak,  én minden szabályt megszegek ... kivéve, amikor új előzenekar, a  Verity Moore –ról van szó.

A rock istenek nem turnéznak pop hercegnőkkel.

Ez nem személyes. Igazából a bukott díva hírnév szerint Verity hihetetlenül tehetséges. És a tüzes vörös hajú személyisége ... izgalmas. De meg vagyok győződve arról, hogy Verity titkai annyira botrányosak, mint a sajátjaim, és amikor nem vitatkozunk ő képes arra, hogy kiszedje azokat a titkokat, amelyeket el akarok rejteni.

Igen. Verity Moore határozottan tabu. . .
De mióta érdekelnek a szabályok?

A képen a következők lehetnek: egy vagy több ember, ülő emberek és szöveg
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=584624131968040&set=a.255109884919468&type=3&theater

Amo Jones, Anne Malcom, Chantal Fernando, Giana Darling, MariaLisa DeMora: O Come, All Ye Sinners: A dark MC christmas anthology
Várható megjelenés: 2018. december 11.

|Goodreads|Amazon|Moly|

41831531Fülszöveg


Karácsony harmadik napján Amo Jones adott nekem
Egy pokolbéli leszámolást
Két szerettünk halálát
És egy törött leányt aki lóg a fáról...

Karácsony negyedik napján Anne Malcom adott nekem
Egy börtönbéli lázadást
Két repülő töltényt
Három megcsonkított holttestet
És egy kiszabadult pszichopatát...

Karácsony ötödik napján MariaLisa DeMora adott nekem
Egy kérvény a kegyelemért
Két gyötrődő testet
Három nyomot hogy megtalálja őt
Négy okot hogy szeresse őt
Egy embert aki elhatározta hogy visszaadja életét...

Karácsony hatodik napján Chantal Fernando adott nekem
Egy törött szívet
Barátokat
Három ismerős arcot
Négy szexi motorost
Öt lemondott élet
Hat éjszakát egy bárban
Egy második esélyt a szerelemre melyre régóta vártunk...

Karácsony hetedik napján Giana Garling adott nekem
Egy vak szemet
Két véres öklöt
Három elrabolt fattyút
Négy kísérletet a gyilkosságra
Öt napot a pusztításra
Hat éjszakát a dugásra
Egy véres motorost és egy szökevény tinédzsert aki keresi az otthonát...

Amo Jones The Silver Swan könyve várható magyarul a Könyvmolyképző Kiadó gondozásában.




Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co