TOP 5 Szerda | TBR listán várakozó könyvek

2019. január 23., szerda


Sziasztok!

Igyekszünk visszatérni a TOP 5 Szerda világába, ugyan ez még nem jelenti azt hogy sikerül is. 

Mi is az a TOP 5 Szerda? Ez egy Goodreads-es kezdeményezés, ahol minden héten más- és más témával készülünk nektek. 
Az eredeti csoportot itt találhatjátok: https://www.goodreads.com/group/show/118368-top-5-wednesday

A magyar csoportot pedig itt: https://moly.hu/zonak/top-5-szerda

Ha van kedvetek csatlakozzatok ti is hozzánk ;)


Rengeteg könyv van a TBR listámon, de ezek a könyvek kerültek a legelejére.

Külföldi írók könyvei: 
K Webster: This is War, Baby - évek óta várólistás, de sajnos soha nem volt időm elolvasni
Mia Asher: Arsen - Az összes eddig megjelent könyvét olvastam. Imádom a stílusát, egyedi, utánozhatatlan. Arsen könyvének többször is nekiálltam, de egyéb elfoglaltság miatt félre kellett tennem. Sajnos azonban ez az a könyv, amivel ezt nem lehet megcsinálni. Egyszerűen elszáll az érzés, a pillanat...
Meagan Brandy: Boys of Brayshaw High - azt mondják ez a könyv hajaz Amo Jones The Elite King's Club sorozatára és hát nekem ezt ki kell derítenem ;)
S.L. Jennings Se7en Sinners sorozata is várólistám elején van
Meghan March könyvei, és persze bármi amit Amo Jones, S.M. Soto, L.J. Shen, K.K. Allen, Mia Asher,  Anna B. Doe ír. Az ő újdonságaiktól függ nagyrészben olvasmánylistám.


31424573

Magyar írók könyvei:
Chiara: Pillangólány - erotikus, romantikus, tanár - diák, kell még soroljam miért? mert tiltott ;) és ami tiltott az nekem kell!
Ludányi Bettina: Nyomodban - Az összes könyvét olvastam és imádtam.
Marilyn Miller Hozzád sorozat, A vezér - mostanában merültem el Marilyn világában, csoportjában, nekem ezeket a könyveket olvasnom kell.
Ella Steel: Féktelen hajsza - sajnos még nem olvastam az írónő egy könyvét sem, de szerintem a Féktelen hajsza egy tökéletes kezdet lesz ;)
Robin O'Wrightly: #Wetoo 1 - a borítója valami eszméletlen :O kíváncsi vagyok a belsőre is ;)



Szinte magam is meglepődtem, hogy idén milyen lendülettel vágtam bele az olvasásba. Olyannyira, hogy az idei TBR listám tetejét már ki is végeztem. Tavaly jó, ha 3 könyvet el tudtam olvasni egy hónapban (esetleg 4-et, de akkor már nagyon jó voltam). Most meg a 6.-nál tartok, és még csak január van. Függőségem lett? Lehet... De nagyon bírom!!! Úgyhogy megpróbálom összeszedni, melyek lesznek a következő olvasmányaim, amiket a leginkább szeretnék kézbe venni. Mivel most Cassandra Clare-től A herceget olvasom, a következő tuti A hercegnő lesz, hogy akkor már teljes legyen a Pokoli szerkezetek sorozat is. Aztán biztosan sorra kerül Fábián Jankától Az utolsó boszorkány történetei, mert február végéig vissza kell vinnem a könyvtárba. Elég régen olvastam már Colleen Hoovertől, csak még hezitálok, hogy elkezdjem a Never,never sorozatot vagy a Túl későt olvassam előbb. Aztán be kellene fejezni Cynthia Hand angyalos sorozatát, már csak az Angyalvágy van vissza. Bár ez a történet nem nyűgözött le annyira, mégis sajnálnám nyitva hagyni. És már esz a kíváncsiság, hogy nekikezdjek Penelope Ward: Legkedvesebb szomszéd c. regényének is, ide pedig ... (pontpontpont), mert egy levegővétellel még elég sokat fel tudnék sorolni, de az nagyon messze lenne az 5-től. Úgyhogy mondjuk úgy, itt függővég...





Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co