Valentin nap | Kedvenc könyves párosaink

2021. február 14., vasárnap


Sziasztok!

Megérkeztünk heti Top 5 Szerda témával, de mivel Valentin nap ugyebár ma van így úgy döntöttünk, hogy ma tesszük közzé :)

Genevieve

Az én kedvenc könyves párosaim sem a kimondottan kedves, aranyos romantikus könyvekből kerültek ki, még csak távolról sem lehet őket édesnek vagy cukinak nevezni, de én így szeretem őket :)
A Sancte Diaboli elolvasása után mindenki azt hinné hogy Saintley lett a kedvenc párosom, de én még mindig kitartok Madship mellet :) Bishop & Madison párosa mindig listáim élén fog állni.
Tavaly ismerkedtem meg Thandie Mpofu It's Just High School sorozatával, melyből kikerült második kedvenc párosom: Julian & Mia.
Szintén egy számomra új írónő Ilsa-Madden Mills, ugyan Balhés brit könyve messze nem került be kedvenceim közé, de a The Revenge Pact c. könyve mindjárt a harmadik helyre ugrott kedvenc könyves párosaim között River & Anastasia párosával.
Negyedik helyre Callie Hart Riot House c. könyvéből Wren & Elodie került. Párosukat annyira egyedire sikerült megalkotni, hogy még csak mondani sem tudok hozzájuk hasonlót. 
Ó jajj, majdnem kifelejtettem Isabella Starling Elite of Eden Falls Prep sorozatából Lily Anna & Dexter párosát, pedig őket is nagyon megkedveltem :) Kapcsolatuk korántsem mondható mindennapinak.

Coeur

Az első kedvenc páromat egy igazán klasszikus romantikus regényből választottam. Ők  Charlotte Bronte Jane Eyre című regényének főszereplői: Jane és Edward Rochester. Azt hiszem ez volt életem első romantikus regénye, amit még gimnazista koromban olvastam. (Szóval nem mostanában 😊) Azóta kicsit ehhez a regényhez mérem a hasonló témájú történeteket. 

Szerencsére a kortárs irodalom is tartogat Jane Eyre-hez hasonló gyöngyszemeket. Közülök vitathatatlanul a legnagyobb kedvencem Katja Millay Nyugalom tengere című könyve, s benne Josh és Nastya párosa. Az ő történetük azok közé tartozik, amit többször is el kell olvasnom.

Következő választásom lehet, hogy sokak számára meglepő lesz, mert a Harry Potterből van. Nagyon szerettem ugyanis, ahogy J. K. Rowling Hermione és Ron párosán keresztül bemutatta a kamasz szerelem minden esetlenségét, báját és humorát. Ki ne emlékezne Hermione roppant ütős megjegyzésére: „Ron, te egy teáskanál érzelmi szintjén állsz.”

George R. R. Martin Trónok harca regényfolyama számtalan különleges párost vonultatott fel. Közülük legjobban  Havas Jon és Ygritte párosát szerettem. Kettősük jó példa arra, hogy egy domináns nő mellett is lehet egy férfi igazi férfi. Pedig Jon nem keveset hallotta Ygritte-től: „Nem tudsz te semmit, Havas Jon!” Aztán mégis csak tudhatott valamit, hisz a valóságban elnyerte Ygritte kezét 😊

Utolsó választásom Jojo Mojes: Mielőtt megismertelek című történetének párosa: Lou és Will. Szívbe markoló történetüket egyelőre még csak filmen láttam, nem is egyszer. De mindenképpen el kell olvasnom a film alapjául szolgáló könyvet, hisz úgy gondolom, nemcsak a kiváló színészi alakítás miatt tetszett a film. A történet is remek!

Most, hogy így végignéztem a választásaimon, vettem csak észre, hogy csupa olyan párt választottam, akiknek meg kellett küzdeniük a szerelmükért vagy épp tragédiába torkollt szerelmük. Hát az biztos, hogy az idealizált szereplők és a szirupos, cukormázas történetek nem vonzanak. 😊

Kikyo

Nem először írunk Valentin napi top 5 szerdát, de úgy érzem az én favorit párosaim nem igazán változnak. Pedig higgyétek el, az olvasmányélményeim tisztességgel gyarapodnak. A dobogó tetején még mindig abszolút Malec trónol, különösen most, hogy A mágia vörös tekercseit olvasom. Ugyancsak nem tudta senki überelni Layla és Roth párosát Jennifer L. Armentrout Komor elemek sorozatából, bár Roth megintcsak olyan személyiség, akit nem lehet nem szeretni. Az Árnyvadász univerzumban sokáig vezető páros volt nálam (Magnuson és Alecen kívül) a Clary-Jace páros, ám amikor A gonosz fortélyokat olvastam Emma és Julian simán letaszította őket a trónról. Őket az Angyal is egymásnak teremtette. És amin keresztülmentek Cassandra Clare zsenialitásának köszönhetően, az már szerelem a köbön. :) Ugyancsak régóta kedvenc párosom Ana Moreno és Ryan Walsh, Baráth Viktória A főnök sorozatának főszereplői. Imádom őket! Végül, de nem utolsó sorban álljon itt a kedvenc testőröm és párja, Emma Chase Uralkodj magadon sorozatának szereplői Ellie Hammond és Logan St. James. 

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co