Értékelés/Review - Erin Watt: Twisted Palace

2018. február 6., kedd


Sziasztok!

Megérkeztem Erin Watt Twisted Palace könyvének értékelésével, mely a Royal sorozat 3. része. Nagyon szeretem a sorozatot és már alig várom hogy magyarul is olvashassam.



Értékelésem

Titkok. Gyilkosság. Hazugság. Szerelem. Szívességek.

Ez a rész merőben más volt mint az előzőek, persze a szereplők és a fő téma ugyanaz. A sorozat korábbi részeit 1,5-2 nap alatt elolvastam, itt több időre volt szükségem. Hogy miért? Mert Steve és Dinah rettentően idegesítőek voltak. Dinah-t eddig sem kedveltem és ez az érzés még mindig nem változott, kivéve talán egyetlen helyes cselekedete miatt egy kicsit tiszteltem. Steve szerintem egyáltalán nem apafigura, nem mintha Callum tökéletes lenne de ő azért a háttérben mindig figyel. Az Astor Park diákjai főként a lány tánccsapat egy kicsit változott a szememben, nem olyan rosszak mint amilyennek hittem. Nos, Jordant kivéve. Ő még mindig egy hárpia.
A fő szál végig Brooke meggyilkolása és a tettes keresése. Kíváncsi vagyok hogy a vallomások mennyire befolyásolják Reed cselekedeteit a következő részben. Szerintem egyáltalán nem "rossz" fiú csak meggondolatlan....
Az írónők olyan precizitással alkották meg ezt a történetet, egyik percben még kétségbeesetten keressük a gyilkost a másikban bedobják a bombát. Hogy őszinte legyek ERRE egyáltalán nem számítottam. Ellával egy véleményen voltunk.
Val és Wade a kedvenc mellékszereplőim, kíváncsian várom hogy alakul a jövőjük, együtt vagy külön-külön.

A sorozat részei

28678119295195173481669433807229

2. feladvány

Éhezem az erőmre, vágyom a Bölcsek Kövére. Ki vagyok?

Megfejtéseket a gcksbookreviewblog@gmail.com email címre várjuk!


Köszönjük hogy velünk játszotok!

a GCK bloggerei AKA Genevieve, Coeur és Kikyo

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co