TOP 5 Szerda - Party time

2018. május 9., szerda




Sziasztok!

Ismét egy tavalyi témával érkezünk, ezúttal olyan könyvekkel amelyekbe valamilyen buli, esküvő is szerepet kapott.

Genevieve a témában

Kisebb- nagyobb nehézségekkel de találtam néhányat mint például
Tijan Fallen Crest High-ja, Mason és Logan ahol megjelenik vagy buli, botrány vagy verekedés lesz.
Ez nagy részben igaz Erin Watt Royals sorozatára is, ahol a Royal testvérek szeretik a bulikat.
Majd az Alkonyatben szereplő Alice, aki nagyon exkluzív partykat rendez.
Azt hiszem itt kimerültem az ötletekből XD

Coeur a témában

Hát ezt nem volt könnyű összehoznom, rendesen meg kellett erőltetnem a memóriámat. De azért csak sikerült valami. Remélem, valami ilyesmikre gondolt az ötletgazda. 
Ami elsőként jutott eszembe az bármilyen furcsa is, az Alkonyat. Alice igazi parti királynő, legyen az érettségi buli vagy éppen esküvő. Amit ő szervez, az csak nagyszabású lehet!
Következő Kylie Scott: Stage Dive sorozata, mivel egy rockbandáról szól, hát nem kevés bulit, koncertet tartalmaz. Ugyanúgy, mint Colin Hoover: Egy nap talán című könyve. Mindkét mű esetében sajnáltam, hogy nem találták fel még az olyan hangos könyvet, amelyben a dalok hallgathatóak lennének. (Mert olvasni ne olvasson helyettem senki!)
Aztán Cora Carmack Szakítópróbájának valamint Kykio ehavi olvasmányának- Jodi Ellen Malpas: A tiltott-jának főszereplői is egy hétvégi "elhajlás" során ismerkednek meg egymással; ezzel elindítva egy-egy érdekfeszítő történetet.
Végül Harry Potter fanként nem hagyhatom ki a Tűzserlege könyvben leírt karácsonyi bált. Rengeteget nevettem Harryék bénázásán, és a filmbeli megvalósítás is szuperül sikerült. Kezdve Ron és Mcgalagony táncpróbájával.

Kikyo a témában

Elég nehézre sikeredett a heti téma, ugyanis nagyon meg kell erőltetnem az agyamat, hogy miket olvastam ebben a témában, de nem igazán jut eszembe. A legjobb talán, ami ide köthető, Leiner Laura Bábel c. regénye volt, igazi egy szuszra olvasható könyv, amely egy fesztiválon zajlik. Engem nagyon megfogott. Ugyanígy a Szent Johanna gimi buli jelenetei is szuperek voltak, a Jalapeno garázspróbáitól kezdve a sulifarsangokig, amiknek mindig volt egy-egy témája. Az embernek szinte kedve lett volna részt venni rajtuk.
Aztán épp most olvasom Kylie Scott Stage Dive sorozatát, amelyben mondhatni buli az élet:) Különösen szerettem azokat a részeket, ahol a "hétköznapi" lányok először csöppentek bele a hírességek összejöveteleibe.
Igaz, hogy ez így csak három, de ha kötetenként nézem, bőven túl is léptem az ötöt, úgyhogy azt hiszem teljesítettnek veszem a feladatot. És várom a ti ötleteiteket is, hogy bővíthessem a repertoárom. :)

Köszönjük!
a GCK bloggerei

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co