TOP 5 SZERDA | KARAKTEREK, AKIKNEK BEÖLTÖZNÉL (COSPLAY)

2018. november 7., szerda


Sziasztok!

Igaz hogy egy héttel később, de mi is megérkeztünk cosplay-es bejegyzésünkkel. Kikyo és Coeur jobbnál-jobb ötletekkel álltak elő, jó szórakozást hozzájuk!



Na lássuk csak, mi lenne a jó jelmez nekem. Mivel az iskolában a Halloween-i bulin mindig boszorkány vagyok ( a családom szerint ehhez nem kellene még beöltöznöm sem), 
és mivel a Harry Potter fan vagyok, adódik a jelmez ötlet: Mcgalagonynak szívesen beöltöznék. Eléggé közel áll hozzám az ő csípős stílusa. 
S ha már boszorkány, hát a varászdada, Nanny McPhee is bevállalható lenne, még a bibircsókos formájában is.
De ha rémítőbb karaktereket szeretnék megjeleníteni akkor a dementor megfelelő választás lenne, ijesztő és nem túl költséges:-)
Ha szexisen vad akarnék lenni, akkor valamelyik árnyvadász karakterébe bújnék pl. Isabelle Lightwoodéba vagy Magnus Bane is dögös lenne. (Igen tudom, ő nem árnyvadász, hanem boszorkánymester)
Ha pedig röhejes akarnék lenni, biztosan a Szörny Rt. Mike Wasowski-jának öltöznék, persze, ha meg tudnám csinálni a jelmezt :-)

Képtalálat a következőre: „mike wazowski cosplay”Képtalálat a következőre: „isabelle lightwood cosplay”Képtalálat a következőre: „dementor cosplay”Képtalálat a következőre: „mcgalagony cosplay”




Büszke vagyok rá, hogy az animék iránti szeretetem már több mint egy évtizede megismertetett a cosplay világával, és mély csodálattal bámulom a legprofibb cosplayereket. Volt szerencsém Sakuraconon élőben is élvezni ezt a lenyűgöző jelenséget, ahogy a legapróbb részletességgel bújnak kedvenc karaktereik bőrébe. Én mindig szerettem volna az Elfen Lied
 Lucy-jának bőrébe bújni, akiről már az első héten meséltem nektek, de ha most választhatnék, tuti, hogy a Miraculous – Katicabogár és Fekete Macska kalandjaiból lennék Fekete Macska. Igen, a fiú! 

Mivel ördög már voltam farsangon, szívesen próbálnám ki az angyal jelmezt is, persze nem Victoria’s Secret, hanem Angelfall stílusban. És persze a kedvenceim közé tartozott az is, amikor a halott menyasszonynak öltöztem. Nem volt rossz,
 de lehetne tökéletesíteni. Végül pedig ki nem hagynám, hogy egyszer Lestat, a vámpír bőrébe bújhassak.

Képtalálat a következőre: „miraculous black cat cosplay”Képtalálat a következőre: „elfen lied lucy cosplay”Képtalálat a következőre: „dead wife cosplay”

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co