Értékelés | Ellen Degeneres: Szórakozol velem?

2018. december 12., szerda

Képtalálat a következőre: „ellen degeneres”
https://www.tubefilter.com/2018/04/30/ellen-degeneres-digital-network-hannah-hart-newfronts/

Ellen Degeneres: Szórakozol velem?
Eredeti cím: Seriously… ​I'm Kidding
Kiadó: Álomgyár
Fordította: Stella Márta
Oldalszám: 222


Fülszöveg

Sok ​élmény ért az elmúlt évek során, és sok olyan tapasztalatra tettem szert, melyet szívesen megosztanék a kedves olvasókkal. Szóval, ha van egy perced, dőlj kényelmesen hátra és élvezd mindazt, amit ebben a könyvben összehordtam. Remélem, a könyv végén az lesz az érzésed, hogy minden követ megmozgattam, minden ajtót kinyitottam, minden ablakot betörtem és minden szőnyeget kiporszívóztam. Sőt még zongoráztam is szóval, kezdhetünk?

Ellen DeGeneres humorista, bestseller író, az egyik legnépszerűbb amerikai műsorvezető, Oscar-díj-átadó házigazda és számtalan közönségdíj büszke tulajdonosa, akinek egyetlen nem titkolt célja van ezzel a könyvvel (és úgy általában a tevékenységével), hogy Téged szórakoztasson. Engedd meg hát neki!

Örülök, hogy úgy döntöttél, belenézel a könyvembe. Tudod, ez az hely, ahol a szerzők ismert emberektől idéznek arról, hogy milyen nagyszerű ez a könyv. De én ezt nem igazán szeretem. Olcsó trükknek tartom, ami csak arra jó, hogy bepalizza az embereket. Nem hiszek benne. Te ennél úgyis okosabb vagy, és szebb úgysem dőlnél be.

Nagyon tetszik a blúzod jól megy a könyvemhez! 
ELLEN DEGENERES

Imádom, ahogy fogod ezt a könyvet. Látszik, hogy erre születtél Vedd meg és el se engedd! 
ELLEN DEGENERES

Tudod, mi tetszik nekem a legjobban benned? Az, hogy így egymásra találtunk. Na meg a szemed! 
ELLEN DEGENERES

Te vagy a legkedvesebb olvasóm! Minden idők abszolút kedvence. De psszt… meg ne mondd a többieknek! 
ELLEN DEGENERES

Ezt a könyvet egyértelműen a különleges fülszövege miatt választottam ki az Álomgyár kiadványai közül. Hát hogyne keltette volna fel a figyelmemet, hisz ahelyett, hogy ismert vagy számomra ismeretlen írók, bloggerek méltatnák a könyvet, az írónő kedves, dicsérő szavaival illetett engem, az Olvasót! És bár nem tartom magam hiú embernek, nem estek rosszul dicsérő szavai. Ja, hogy nem is blúz volt rajtam olvasás közben és rajtam kívül sok ezer embernek is szánta a méltatást, az mellékes:-)
Imádom az egyedi gondolkodású embereket, és a fülszöveg alapján tudtam, hogy nagyon különleges könyvet tartok a kezemben. Rögtön bejött nekem az írónő humora és el is döntöttem, hogy Ellen többi könyvét is el kell olvasnom. 
És most ahelyett, hogy hosszasan taglalnám, miért is olvasd el ezt  a különleges írást, álljon itt inkább két rövid részlet a könyvből. Ha ezeket elolvasva hangosan felnevettél, azonnal menj és vedd meg a könyvet, mert akkor neked szól!

Egy kis udvariasság a hétköznapokban:

Értem én, hogy néha egy kicsit késel. 10-15 perc még beleférhet. De ha már egy óráról van szó, akkor azért annak valami igazán alapos indoka kell hogy legyen. Például, hogy megszültél az autóban, vagy valami ilyesmi. De ha több mint egy óra csúszással érkezel, annak magyarázataként már egy egész alomnyi kölyköt kell bemutatnod.

Babák, állatok, babaállatok: gyereknevelési tanácsadás Ellentől:-)

Na. Először is megszületik a gyerkőc, ami önmagában is egy nagy teljesítmény. Nem fogom részletezni, de tuti baromira fáj... Aztán a következő tizennyolc éved arról szól, hogy neveled ezt a gyereket. Amint a kölök befejezte az egyetemet, már azt hiszed, megnyugodhatsz: megtetted a kötelességedet. Végre újra normálisan néz ki a ház. Igen ám, de nemrég olvastam, hogy a diploma után a gyerekek 80 %-a visszamegy a szülői házba. Nyolcvan százalék!!! Valószínűleg a 100 % is meglenne, de néhány szülőnek volt annyi esze, hogy még idejében szó nélkül eltűnjön.Biztos, hogy a szülők sokat tanulhatnának az állatoktól.... például a kis antitopoktól. Születésük után azonnal a saját lábukra kell állniuk. És ha ez nem sikerül nekik, hamm, már be is kapta őket egy oroszlán. Így hát, kedves szülők, azt mondom, mire a gyerek elvégzi az egyetemet, ti már megtettétek azt amit tennetek kellett. Ha azután, hogy elköltöttetek egy csomó pénzt meg időt arra, hogy lediplomázzon, és aztán mégis visszajön, itt az ideje beszerezni egy oroszlánt.Na jó, lehet, hogy az oroszlán túlzás. Elég, ha lecserélitek a zárat.

S bár Ellen nem szereti minősíteni az embereket és a dolgokat, de azért a szokásnak engedelmeskedve én a könyvét mégiscsak értékelném:
Tőlem Ellennek: 4,5 csillag

Ui: Ne izgulj fiam, ha majd lecserélem a zárat, kapsz hozzá kulcsot!:-)


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co