Értékelés | Lakatos Levente: A hatalom szabályai

2018. december 29., szombat


Kapcsolódó kép
http://www.blikk.hu/eletmod/tippek/megjelent-a-szigor-trilogia-befejezo-kotete/58xvkmt

Lakatos Levente: A hatalom szabályai
Sorozat: Szigor
Kiadó: Libri
Oldalszám: 340



Fülszöveg

Egyszer minden történet véget ér. 
Egyszer minden titokra fény derül. 
Egyszer minden szerelem elmúlik?


Liza és Igor boldogságáért magyar olvasók ezrei szurkolnak. A Szigor-trilógia zárókötetében végre kiderül, hogy az imádott páros jövője eggyé forr vagy a politikai csatározások veszteségeként örökre búcsút kell inteniük egymásnak. Ami biztos: eljött az ideje annak, hogy végre mindketten megtanulják a hatalom szabályait.

Lakatos Levente Szigor sorozatának első köteteit már a múlt évben olvastam. Ekkor ismerkedtem meg a nekem addig még ismeretlen szerzővel. (Ekkor még keveset olvastam magyar szerzőktől, de ez mára már megváltozott.) Annak ellenére, hogy kimondottan utálom a politikát, nagyon hamar beszippantott a történet. És nem csak a forróra sikerült erotikus jelenetek miatt történt. S bár továbbra se kedveltem meg a hatalomért vívott "harc" ármánykodással, sárdobálással és hazugsággal teli világát, már nagyon vártam a történet folytatását, hisz a főhősöket nagyon hamar megszerettem. A harmadik rész olvasásakor döbbentem rá, hogy mennyire élénken él az emlékezetemben Liza és Igor története. Szinte olyan érzés volt, mintha csak a minap olvastam volna az előzményeket.
És a folytatás remekre sikerült. Tovább fokozódott a hatalmi harc, melyben a politika résztvevői nem finomkodnak az eszközök megválasztásában, hogy magukhoz ragadhassák a hőn áhított hatalmat. Ahogy ez mindig is volt és mindig is lesz, sajnos. Mindössze az eszköz változott: nem karddal kaszabolják egymást, hanem a média, a sajtó lett az ellenfél kiiktatásának főfegyvere. (Figyelem! Ez nem fikció!)
Szerencsére Igor és Liza románca jó szolgálatot tesz a  politikai szenny ellensúlyozására. Mindketten izgalmas, szerethető karakterek, s mivel mindkettőjük gondolatait, érzéseit megismerhetjük a váltott szemszögnek köszönhetően; így teljes képet kaphatunk személyiségükről, tetteik mozgatórugóiról. Nem csoda hát, ha izgulunk értük. Lehet-e ebben a mocsokban tisztának, tiszta szívűnek maradni? Van-e számukra boldog vég? Olvasd el, hogy megtudd!

Ezt a könyvet azoknak ajánlom, akik egy szórakoztató, fordulatos romantikus történetre vágynak. S persze azoknak is, akik már nagyon várták a történet folytatását, lezárását. Nem fognak csalódni! 

Értékelésem: 4,5 csillag

Ui.: Ezek után biztosan próbát teszek Lakatos Levente többi könyvével is.


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co