Előolvasás | Ruby Saw: Csak két lépés észak

2019. január 10., csütörtök


Ruby Saw: Csak két lépés észak
Műfaj: romantikus, thriller



Fülszöveg

Észak-Korea. ​Egy földrész, aminek a puszta hallatán összeszorul az emberek gyomra. 
Hadley Hilson újságíró azonban nem így volt ezzel, és csatlakozott a volt egyeteme tanulmányi kirándulásához, ami Dél-Koreába indult, de érintőlegesen az északi határhoz is. Az újságíró élete nagy sztorijára készül, az Észak- és Dél-Korea közti különbségek bemutatásával. 
A drogok nem illegálisak északon, mégis elkülönítik a busznyi diákot a határnál, miután füvet találnak az egyik táskában. 
A csoportot kísérő professzor furcsán viselkedik. Amerika nem töri magát, hogy a dolgok után járjon. 
Hadley-t furcsa élmény éri: taszítja, de egyben vonzza is Jin Park ezredes, amire nem tud magyarázatot adni. 
Jin küzd a szívével és a józan eszével, de alul marad a harcban. 
Meddig megy el egy újságíró a tökéletes sztoriért? Vajon ott a katonák tényleg mindent megtehetnek? Ki áll az egésznek a hátterében? 
Korrupció, hatalom, élni akarás, vágy és szenvedély.


Borító: 👌
Cím: 👌
Rettegés mérő: 3/5
Szereplők:
Főszereplők: ✌
Cselekmény: 👌


A történetet Hadley szemszögéből ismerjük meg. Az alapötlet kifejezetten jó, a cselekmény is kellőképpen izgalmasra sikerült. Bevezetésképpen azonban szerettem volna többet megtudni az ottani viszonyokról, hogy felkészülhessek arra ami történni fog. A cselekményben akad néhány homályos folt, ezt a hiányosságot lehetne korrigálni. 
Nem értettem Hadley cselekvéseit, elvégre ő egy újságíró és azért ment oda hogy információt gyűjtsön. De mintha hiányzott volna belőle a tűz, persze kellő bevezetést kapott ahhoz hogy elriadjon az ellenkezéstől. De mintha nem is akart volna, ez bosszantott a legjobban, mintha elfogadta volna hogy igen ez van, kész. Később összeszedte magát, de szerintem az már nagyon késő volt. 
Aaron, még ha olyan is amilyen legalább úgy csinált mintha, lázadt. Jeleneteiket Hadley-vel olyan erőltetettnek találtam, mintha tudták volna mindketten hogy nem akarnak semmit a másiktól mégis muszáj valamit csinálni....
Hadley az Ezredeshez, Jin-hez vonzódik, azonban első csókukat amolyan érzelemmentesnek találtam, sajnos nem éreztem a vágyat... De persze lehet hogy bennem van a hiba. 
A karakterek közül pont vele Jin Park-al szimpatizáltam -bár van egy-két kérdésem Ruby-. A története szívszorító. Csodálatra méltó azonban hogy a körülmények ellenére is megpróbált ember maradni. Ugyan részt kellett vennie az egészben, nem akart olyan szörny lenni mint Hong.

A könyv háromnegyedénél kifejezetten felpörögnek az események, csak nehezen tudtam követni hogy mi történik...  Sejthető volt hogy valami még hiányzik, egy nagyon fontos rész amitől lesz kerek az egész. Az egész kulcsa pedig nem más mint a korrupció, na akkor leesett az állam. Erre végképp nem számítottam. Végre éreztem a tüzet, éreztem hogy főszereplőnk végre tettre kész, kiáll magáért és Jin-ért. 

Korrupció, hatalomra éhes emberek akik azt hiszik mindent megtehetnek. De vajon tényleg? Ilyen körülmények között is rátalálhatsz a szerelemre? Bármi előfordulhat. 

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co