TOP 5 Szerda | Kedvenc borító & Könyves tetoválás

2019. január 30., szerda


Sziasztok!

Szabad péntek, szabad szombat, ja nem ez szabad SZERDA. Szóval megérkeztünk TOP 5 szerda rovatunk következő részével. Genevieve kedvenc borítóit, Kikyo pedig kedvenc könyves tetoválásait mutatja meg nektek.



Szabad szerda alkalmából kedvenc magyar és külföldi borítóimat mutatom nektek. Tudom sokan állítják hogy nem a borító a fontos, én azonban szeretem ha egy könyvhöz hozzáillő borító dukál.

Magyar borítók:

Rácz-Stefán Tibor: Élni akarok! borítója első számú kedvencem. Amellett hogy gyönyörű, illik is a könyvhöz, történethez.
Ludányi Bettina: Az egyetlen menedék, szerintem ez a borító fantasztikus. Átad egy érzést, amelyből tudod hogy mégis milyen történetre számíthatsz.
Sienna Cole: Lefelé a folyón, a kedvencem és egyben az egyetlen könyv is amit olvastam az írónőtől /de nem az utolsó/, tökéletesen tükrözi a könyv témáját.
Chiara: Pillangólány, a pillangót tartó kéz, érdekes szemléltetés, kíváncsivá teszi az olvasót
Baráth Viktória: Az igazság nyomában, nem tudom ki tervezte a borítót, de fenomenális munkát végzett. 


Külföldi borítók:

Amo Jones The Elite King's Club sorozatának borítói + MANIK + Flip Trick + Crowned by Hate


S.M. Soto Chaos sorozat borítói


K.K. Allen: Waterfall Effect


Anne Malcom: Birds of Paradise


Mia Asher: Love me in the Dark - ez a borító inkább a könyvhöz kapcsolódó élmény miatt vált kedvencemmé.







Őszintén megmondom, nagyon örülök ennek a szabad szerdának, ugyanis a közelmúlt olvasmányélményei miatt felötlött bennem egy téma, amiről szívesen írnék, most pedig itt is van rá az alkalom. Mivel köztudottan tetoválás párti vagyok, úgy gondoltam összegyűjtöm azt az öt könyves tetoválást, amelyek számomra a legemlékezetesebbek maradtak. Jelenleg Jennifer L. Armentrout Komor elemek sorozatának (mi más, újabban nálam a csapból is ez folyik) famulusai, vagyis az életre kelő démontetoválások a favoritjaim. Sosem gondoltam volna, hogy odaleszek egy kígyótetkóért, de Bambi igazi egyéniség. Robin is, de vele egyelőre nem lövöm le a poént. A második a listámon kissé morbid, de szerintem gyönyörű. 



Dot Hutchison Pillangók kertje c. regényében a Kertész minden elrabolt lány hátára életnagyságú és valóságosnak tűnő pillangószárnyat tetovált. A körülmények ellenére szerintem lenyűgözőek lehetnek. 
Mivel nincsen tisztességes "rosszfiú" karakter, de legalábbis belevaló könyves pasi tetoválás nélkül, én sem hagyhatom ki őket a sorból. 







A legjobban ilyen szempontból a Stage Dive-os fiúk fogtak meg, s bár még mindig Mal az abszolút befutóm, a netes képek alapján muszáj volt David tetkóit idetennem. Persze nem maradhatnak le a listáról az árnyvadász rúnák sem, ami szintén nagy kedvenc, olyannyira, hogy a jövőben biztosan én is egy rúnatetkó büszke tulajdonosa leszek. És nem, nem az angyali erő lesz az, mert szegény az szerintem olyan, mint egy kecske :) 



Végül pedig mivel nagyon aranyosnak találom a páros tetkókat - amit én magam sosem csináltatnék - róluk jutott eszembe Travis és Abby Maddox tetoválása, amelyek bár nem egyformák, mégis az összetartozásukat jelképezik. Nektek is van tetoválásotok? Vagy el tudnátok képzelni, hogy legyen? Várom a véleményeket!


  


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co