TOP 5 Szerda | Nosztalgiázzunk

2019. február 6., szerda


Sziasztok!


A mai TOP 5 SZERDA témája, olyan párok akiket korábbi olvasmányaink során ismertünk meg és szerettük őket. 



Hosszabb kutatómunkába került, mire kiderült hogy 3-4 évvel ezelőtt mely párokat szerettem. De sikerült.

1. Penelope Douglas Fall Away sorozatának főszereplői Jared & Tate https://moly.hu/ertekelesek/1957784

2. Lisa De Jong: When it rains... - Amikor esik... könyvéből Ash & Kate, Ash annyiszor megbőgetett hogy azt elmondani sem tudom https://moly.hu/ertekelesek/1998727

3. J. Sterling: Hibátlan játék könyvéből Cassie & Jack /egyébként ez volt az első könyv amit önszántamból elolvastam, azóta pedig többször újraolvastam/ 
https://moly.hu/ertekelesek/2067419

4. Kim Holden Bright Side Kate & Keller páros, de valahogy Gus és Kate volt a nagyobb kedvenc, hiába nem voltak egy pár. https://moly.hu/ertekelesek/2119652

5. Kathy Evans: Womanizer Callan & Olivia páros :D https://moly.hu/ertekelesek/2227444


A heti témában talán az lesz az egyik nehézség, hogy olyan párokat keressek, akikért régebben rajongtam. Nálam inkább "régebben is" a megfelelő meghatározás, mert így végiggondolva azt tapasztaltam, hogy nem igazán változik  az ízlésem. Persze vannak új delikvensek, akik gyarapították a listámat, talán a most felsoroltaknál nagyobb kedvencek is, de próbálok legalább egy évtizedre visszanyúlni. A másik pedig, hogy sosem voltam az a nagy romantikus, inkább a fantasy szálat részesítettem előnyben, úgyhogy nem biztos, hogy sikerül ötre bővíteni a listát. 
De azért essünk neki: Egykori vérbeli manga-fanként nagy kedvencem volt az Inuyasha, egyben az első mangasorozat, amit kiolvastam. Inuyasha és Kagome párosa a mai napig az egyik legnagyobb kedvencem, nagyon drukkoltam nekik az elejétől kezdve. (Hozzátenném, mégis Kikyo nevét vettem fel!) 


A másik örök kedvenceim a vámpírok, s bár nem a csillogós fajta lopta be magát először a szívembe, én is rendíthetetlenül erősítettem az Edward-Bella páros szurkolótáborát. 






Őket követően viszont bárhogy erőltetem a memóriámat, nem jut eszembe senki sem. Így, két olyan párost említenék még meg, akikkel a közelmúltban ismerkedtem meg, de szerintem még 20 év múlva is a favoritjaim lesznek. Az egyik Layla és Roth kettőse Jennifer L. Armentrout Komor elemek sorozatából, a másik pedig az Árnyvadász könyvek két gyöngyszeme, Magnus és Alec. Nekik biztosan örök rajongójuk leszek.







Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co