Szerzők a középpontban - Marilyn Miller | 2. nap | Interjú

2021. január 19., kedd


Sziasztok!

Mai bejegyzésünk egy interjú, melyet Genevieve készített az írónővel. Kiderül hogy ki Marilyn kedvenc karaktere, vagy szerinte mi a legfontosabb egy könyv írása közben. Fogadjátok sok szeretettel :)

Miért döntöttél úgy hogy író leszel?

Erre talán az lehet a legjobb válasz, hogy az író lét talált meg engem. Minden csak egy hobbi írással kezdődött. Nem volt konkrét célkitűzésem az írással kapcsolatban, egyszerűen csak hagytam, hogy sodorjanak magukkal az események. 

Mikor jöttél rá hogy a szavaknak hatalma van?

Hu. A szavak hatalma. Ez jó. Azt hiszem, akkor jöttem rá, amikor az első pozitív véleményeket megkaptam. A szavaknak úgy gondolom, hogy valóban hatalma van, amivel egy írónak kellő alázattal és odafigyeléssel kell bánni. 

A családod támogatott abban hogy íróvá válj? Ha igen, hogyan?

Igazából sokáig nem is tudták, hogy írok. Amikor meg megtudták, mondhatom azt, hogy nem igazán érdekelte őket. Tehát támogatás nélkül tapostam végig az utamat, nem segítettek, de nem is támogattak. 

Mint azt tudjuk legfőképpen erotikus és romantikus műfajban írsz. Miért pont ezeket a műfajokat választottad?

Ezt sokszor megkérdezték már, ezért most is ugyanaz lesz a válasz. Szentimentális nőnek tartom magam, aki hisz az igaz szerelemben. A tűzben, a szenvedélyben. Az erotika éppúgy hozzátartozik a szerelemhez, mint bármi más. Ezért van az, hogy a könyveim erotikus jeleneteket is tartalmaznak. 

Melyik férfi és/vagy női karakteredet szereted a legjobban és mi teszi őt/őket annyira különlegessé?

Gondolkodás nélkül, Alexander Salvatore a Vezér. Ő volt az a karakter, aki olyan szintre emelt engem és az írói munkásságomat, amiről egy magamfajta álmodik. Sokat tett hozzám, illetve ahhoz, hogy eljussak oda, ahol most vagyok. Az ő karakterét eleinte nehéz volt megformálni, végül sikerült, ezzel a női olvasók szívét is magunkkal tudtuk ragadni. 

Mi a legnehezebb része a művészi folyamatnak?

Számomra a legnehezebb mindig a javítás. Maga az írás folyamata rendkívül lendületes és szórakoztató. Persze nem mondom, hogy néha nem akadok el, de hála istennek mindig túl tudok lendülni a pillanatnyi filmszakadáson.

Hány órát írsz egy nap?

Van olyan nap, hogy egyáltalán nem írok, van olyan nap viszont, hogy akár négy-öt órát is. Ez mindig attól függ, hogy milyen lelkiállapotban vagyok, illetve hogy mennyit suttognak a fülembe a karakterek.

Hogyan választod ki a karaktereid nevét?

Van akinek magától jön, van akinek viszont keresni szoktam. 

Sorozatot vagy önálló kötetet írsz szívesebben?

Nem tudok különbséget tenni, de ha mindenképpen választani kell, akkor különálló kötet, mert akkor több történetet tudok megélni rövid idő alatt.

Megosztanád velünk, mi volt a legnehezebb része az íróvá válásodnak, illetve végül hogyan sikerült túljutnod rajta?

Legnehezebb része? Talán az, hogy hogyan tudok eljutni minél több olvasóhoz. Ennek egy akadálya volt tulajdonképpen, mégpedig az anyagiak. Mivel magánkiadásban jelentek meg az eddigi könyveim, ami azt jelenti, hogy én finanszíroztam őket, így nehéz volt nagy példányszámot előállítani. Hogy mennyire sikerült túljutni rajta? Ez egy hosszú út, amihez idő kell, hogy végigjárjuk. 

Megosztanál velünk egy emléket amely alapján úgy döntöttél folytatod az írást?

Nem tudok egyet megosztani, mert több száz van. Mégpedig az olvasóim véleménye és szeretete. Ők motiválnak arra, hogy napról napra, könyvről könyvre jobb legyek. 

Szerinted mi a legfontosabb egy könyvben? A cselekmény, karakterek vagy esetleg a háttér?

Ez a három így összesen, mert önmagában egy nem viszi a könyvet. Kell egy jó karakter, akit imádni lehet, egy izgalmas cselekményszál, ami fenntartja az érdeklődést, a háttér nálam az mindig az érzelem. Számomra ezektől lesz jó egy könyv.  

Ha tanácsot adhatnál fiatalabb írói énednek, mi lenne az?

Nem akarok hosszú lélekemelő mondatokat írni. Csak azt tudom nekik is mondani, amit én mondogattam magamnak az elmúlt évek alatt: Soha ne add fel!

Vannak író barátaid? Ha igen, hogy segítettek abban hogy jobb íróvá válj?

Az első könyvem megjelenésétől kezdve vannak. Viszont ez nem titok ország világ előtt, hogy egy olyan író van, akire mindig számíthatok. A nap 24 órájában, aki nemcsak írótársam, hanem barátommá is vált, illetve akivel társszerzők is lettünk a tavalyi évben. Ella Steel. Ő sokkal több, mint egy segítő. Ő olyan nekem, mint a másik felem. 

Mik a terveid a jövőre nézve? (Írói és persze személyes terveid)

Tervek azok mindig vannak. Nem akarok hatalmas dolgokat írni, talán csak annyit, hogy évi két új könyv megjelenés biztosan várható tőlem. 

Melyik közösségi médiát részesíted előnyben? Megosztanád linkjeidet, hogy az olvasók tudják hol találjanak meg?

Jelen vagyok Facebookon illetve Instagramon is. Előnyben a Facebookot részesítem, ott élek ha mondhatom azt aktív életet.

Marilyn Miller közösségi média elérhetőségei

Facebook Moly.hu Instagram

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co