Szerzők a középpontban hét Ludányi Bettinával | 4. nap | Fergeteges Book Tag

2021. február 25., csütörtök


Sziasztok!

Ezúttal a moly.hu-n talált @Aniza által létrehozott Book Tag kitöltésére invitáltuk meg az írónőt :) Mi nagyon élveztük a book tag kitöltését :)


1. Néma utazás – Egy könyv, amit utazás, vagy várakozás alatt kezdtél el olvasni.

Ludányi Bettina: Hú, ez jó kérdés. Igazság szerint nem emlékszem. Itthonról dolgozom, így ritkán utazom. Ha megyek valahova, akkor meg autóval. Chris Carter A halál szobrásza című könyvét biztosan olvastam, mikor utaztam fel Pestre, de nem akkor kezdtem el.

Genevieve: Igazából mindig nálam van az ebook olvasóm, szóval mindig az éppen aktuális könyvet olvasom utazás közben is.

Coeur: Konkrét könyvet nem tudok mondani, mert minden utazáskor, várakozáskor van nálam könyv.

Kikyo: A sok közül? Legyen a legutóbbi, Melissa Grey: A lány éjfélkor c. könyve.

2. Törékeny álmok – Egy könyv a könyvespolcodról, ami a legfontosabb számodra, és amit a legjobban féltesz. 

Ludányi Bettina: Stephen King - Hosszú menetelés

Genevieve: Amo Jones The Elite Kings Club sorozata, Isabella Starling könyvei és Kim Holden Bright Side-ja

Coeur: Harry Potter könyvek, mert egyszer kölcsönadtam belőlük, és nem kaptam vissza!

Kikyo: Mindegyik nagyon fontos, és anyatigris módjára óvom is őket.

3. Más szemmel – Egy könyv, ami elgondolkodtatott. 

Ludányi Bettina: Edith Eva Eger – A döntés

Genevieve: Matthew McConaughey: Zöldlámpás

Coeur: 
Kepes András: A boldog hülye és az okos depressziós vagy bármi más tőle.

Kikyo: Nagyon ritka, ha egy könyv nem gondolkodtat el, úgyhogy megint csak nehéz egyet kiemelni. Mindegyik megtanít valamire. Marissha Pessl Örök ébredés c. regénye pl. arra, hogy hogy vannak olyan helyzetek az életben, amikor nem tudunk jó döntést hozni. Hogy mennyire nehéz olyan lépést megtenni, amikor tudjuk, hogy annak következtében valaki(k) biztosan sérülni fog(nak).

4. Múló idő – Egy könyv, amit nagyon hosszú ideig olvastál. 

Ludányi Bettina: Stephen King - Az

Genevieve: Olyan sok van xD és még csak nem is több 100 oldalasok xD

Coeur: Hercz Júlia: Arany és ónix, valahogy kezdés után félretettem a könyvet és sok másikat elolvastam, mire újból kézbe vettem És akkor nem is értettem, miért tettem félre, mert amúgy nálam csillagos ötös ez a történet.

Kikyo: Arielle Bourtee: Angyali kísértés c. regénye több mint egy hónapig tartott. Kicsit nehezen emésztettem, de mentségemre szolgáljon, a terjedelme is megvolt.

5. Néma ölelés – Egy könyv, amit annyira megszerettél, hogy nem akartad elengedni. 

Ludányi Bettina: Osho - Bátorság

Genevieve: Talán K.K. Allen Waterfall Effect-je

Coeur: Hát, konkrétumot nem tudok mondani.  Ha megszeretek egy karaktert, akkor szeretek róla újabb és újabb történeteket olvasni, bár a függővéget egyre jobban utálom :-)

Kikyo: Stephanie Garber Caraval sorozata tipikusan ez a könyv. A Finale után még napokig azon pörögtem, hogy még, még, még. Nem akarom elhagyni a Caraval világát, ha tehetném, simán beleköltöznék. ☺

6. Életfa – Egy kedvenc könyv, ami új/kitalált világba kalauzolt el. 

Ludányi Bettina: Anne Bishop – Vörös betűkkel

Genevieve: Nem igazán olvasok fantasyt, így én ezt most passzolom...

Coeur: Hát ebből rengeteg van! Imádom a fantasyt. De ha már életfa, akkor Böszörményi Gyula : Gergő és az álomfogók-ját említeném, hisz abban ténylegesen az életfán utaznak a szereplők.

Kikyo: Erre simán rávágnám az Árnyvadász könyveket, de igazán új (és) kitalált világot Laini Taylor teremtett a szememben A különös álmodozó duológiában. Ahogy akkor fogalmaztam, a fantasy eszenciáját alkotta meg, imádtam minden sorát.

7. Drasil harcos – Egy könyv, ahol a karakter(ek) páncélt visel(nek). 

Ludányi Bettina: Nem emlékszem ilyenre.

Genevieve: Pfff, fogalmam sincs xD nem igazán olvasok ilyen történeteket.

Coeur: George R. R. Martin: Trónok harca, Tharth-i Brienne etalon!

Kikyo: Gondolkodás nélkül L. J. Wesley: Hetedhét birodalom c. könyve jutott eszembe. Igazi harcos szereplők, pörgő cselekmény! És csata is van benne, igazi csillogó páncélokkal.☺

8. Egy könyv, aminek a megjelenését már nagyon várod.

Ludányi Bettina: Most nincs ilyen.

Genevieve: Rengeteg van :D De a legjobban Thandie Mpofu: Bitter Kisses

Coeur: Sarah J. Maas: Crescent city 2. Hű, de messze van november!

Kikyo: Én folyamatosan a következő Cassandra Clare regény magyar megjelenését várom. Ha egy megvolt, már várom is a következőt. ☺ 

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co