Értékelés - Leiner Laura: Bexi sorozat 3-4.

2018. augusztus 7., kedd




Sziasztok!


Folytatjuk utunkat Leiner Laura Bexi sorozatának világában. 


                                                                      




Fülszöveg


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.


Bexi – civil nevén Budai Rebeka – második albumának sikere, egy londoni út és a Nagy Márkkal való el sem kezdődött kapcsolatának vége után hirtelen elveszti a talajt a lába alól. Geriben csalódnia kellett, Márk szóba sem áll vele, de talán a zenei sikertelenségtől rendül meg leginkább. Szerencsére még mindig mellette áll a családja, valamint Anti, Evelin, Körte, az agyontetovált menedzser, és a Fogd be Aszád vérbeli trolljai. Így a szakmai és magánéleti mélypont sem tarthat sokáig…

Kikyo értékelése


Az előző két kötetből kiindulva egyáltalán nem csodálkoztam azon, hogy Bexi feje fölött összecsapnak a hullámok, és alkotói válságba kerül. Nagyon tetszett, hogy sikerült ismét változatosságot csempészni a történetbe, és ahogy eddig is, egyszerűen olvastatja magát. Az események pörögnek, a nem várt fordulatok pedig szerintem nagyon el lettek találva. Hát, ami Aszádékkal történik, az valami brutálisan jó! Komolyan mondom, hangosan nevettem olvasás közben. A lehető legfrappánsabb megoldás volt. Az egyik kedvencem egyébként az a rész volt, amikor Bexiék családi életében következik be változás. Na meg a matricagyűjtögetés. (Spoiler: Nem irigyeltem szegény Györgyöt!) A szereplőkkel kapcsolatban azt hiszem, nyugvópontra jutottam. Bexi, Körte és Evelin továbbra is a legszimpatikusabbak, Nagy Márkról pedig most már végleg elkönyveltem: Ez egy hülye. Szerintem totál fárasztó a srác. De hát… „Kinek a pap, kinek a papné.” Külön örültem, hogy L. Laura milyen ügyesen elkülöníti a sztárokat és a celebeket. Nyílt őszinteséggel írja le, hogy vannak, akik letettek valamit az asztalra, annak érdekében, hogy híresek legyenek, és vannak, akik nem a munkára alapoznak azért a bizonyos 15 perc hírnévért. A függővég most is csillagos ötös, kíváncsian várom, mi fog ebből kisülni. Hamarosan kiderítem, az biztos!

Értékelés: ♫♫♫♫♫ (még mindig!)

                                                                      



Fülszöveg


Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.


Bexi és Nagy Márk története sosem volt egyszerű. Az, hogy Márk leütötte Beki exét egy tévéműsor kellős közepén, nem sokat segített a kapcsolatukon, sőt. Vajon lehet újra Berk, esetleg Márxi, vagy a Fogd be Aszád tagjai újabb vicces párneveken törhetik a fejüket? És hogyan fog hatni mindez Körte, Evelin és Aszádék, Anti és a trágár csellista jól összeszokott csapatára? Van helye köztük újabb embereknek is, vagy végleg széthull a társaságuk?


Kikyo értékelése

Túlzás nélkül állíthatom, hogy a Bexi-sorozat eddigi legjobb kötetén vagyok túl. Teszem hozzá, ezt már nem lehet az előzménykötetek olvasása nélkül megérteni, itt már a szerző sem fárad azzal, hogy a könyv elején néhány bekezdésben összefoglalja az előzményeket. Bár a cselekmény kissé szelídülni látszott az eddigi pörgéshez képest, a (jelképes) szerelmi háromszög okozta izgalom letehetetlenné tette a könyvet. Ezen kívül ismét beigazolódott, amit azt hiszem már egyik előző értékelésben is említettem: „Soha ne ítélj elsőre!” Leiner Lauránál még harmadikra sem. Büszkén jelenthetem ki, hogy a Nélküled lett az a kötet, amelynél hivatalosan is „Márker” lettem. Nagy Márk elképesztő sebességgel ugrott a szimpátiaskálámon 0-ról 10-re. No nem az egoista énekes-sztár, hanem a fiú, aki mögötte van. Szerintem minden lánynak kijár egy ilyen pasi. Egyszerűen élveztem a srácok versengését, és egyszerűen nem tudtam nem Márknak drukkolni. De talán most lesz még 10 másodperc. Mindkettőjük számára. És Lilit egyszerűen imádom! A világ legokosabb kiscsaja! És igazából mindegyiküket szeretem. Az egész csupaszív csapatot, úgy, ahogy van! Csak az a fránya függővég… De nem gond, hiszen már nyitom is a Valahol-t!

Értékelés: ♫♫♫♫♫ !!!
Kedvencek: 
Körte, Bexi, Nagy Márk (bizony!), Evelin, Aszádék


Köszönöm a figyelmet!
Kikyo


Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co