Értékelés - Leiner Laura Bexi sorozat 5-6

2018. augusztus 8., szerda




Sziasztok!

"Ez volt ám a nem semmi!!! Sodró, lendületes, egyetlen unalmas pillanat nélkül!" és "Szuper lezárása egy szuper sorozatnak! Bevallom a végén előkerült a papírzsepi is. De ne szaladjunk ennyire előre. Addig ugyanis volt minden: nosztalgia, aggódás, idegbaj, szerelem, haláli poénok, stb." Kikyo így ért a Bexi sorozat végére.


Fülszöveg

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Márk vagy Tomi? Bexi sokáig azt gondolta, hogy ez a kérdés nem létezik: Márkkal való kapcsolata már a múlté. A legutolsó szakításuk óta eltelt időben Bexi élete végre nyugvópontra jutott, és ebben fontos szerepe volt Tominak is az Üres Utcák együttesből. A nyári turné azonban felforgatott mindent a zenészek életében. 
Fesztiválok, koncertek, fülledt turnébusz, őrült bulik Aszádékkal, zsarolás… Valahol a Balaton-parton.

Kikyo értékelése

Ez volt ám a nem semmi!!! Sodró, lendületes, egyetlen unalmas pillanat nélkül! És na végre, hogy már ide is eljutottunk! Bár még jóformán el sem kezdődött, mikor is megint sikerült megkavarni az állóvizet. Már kezdtem azt hinni, hogy ha így folytatódik, rövidesen Daniella stílusában fogok reagálni a dolgokra. De aztán kissé fellélegeztem. Külön öröm volt, hogy végre elszakadtunk Budapesttől, az eddigi ismétlődések helyett új helyeket és helyzeteket hozott ez a kötet. Laura humora továbbra is megkapó, többször is hangosan felnevettem olvasás közben. Aszádék valami haláliak, Bekit és Körtét változatlanul imádom, és Nagy Márk is belopódzott a favoritok közé. A balatonszárszói eset után még jobban. Kíváncsian várom egyébként, hogy ebből a szituációból hogy fognak kikeveredni, néhány mozzanat azonban már sejteti a véget. Talán ez a függővég váltotta ki belőlem legkevésbé az indulatokat, szerintem a csapat megingathatatlan, úgyhogy együtt kilábalnak ebből a bajból is.
„– Hm – tűnődött el Körte. – Itt? Így? Nyugiban? Ti ketten?– Miért olyan elképzelhetetlen ez? – kérdeztem értetlenül.– Azért, gyerek, mert ha ti ketten öt percnél tovább vagytok kettesben, akkor az vagy balhészagú, vagy korhatáros.

Értékelés: ♫♫♫♫♫


                                                                      


Fülszöveg

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Bexi kezd besokallni a popszakmától. A lehetőség, hogy folytathatja tanulmányait, ráadásul olyasmivel foglalkozhat, amit igazán szeret, miközben megmaradnak neki a barátai, Aszádék, Antiék, Körte és persze a legfontosabb, Nagy Márk… túl szép, hogy igaz legyen. 
Azután az őrült hét után a balatoni nyaralóban minden megváltozott, Bexi és Nagy Márk kézen fogva léptek be, hogy együtt nézzenek szembe a kiadó tulajdonosával, de nem biztos, hogy a kapcsolatuk kibírja mindazt, ami rájuk vár.

Kikyo értékelése

Szuper lezárása egy szuper sorozatnak! Bevallom a végén előkerült a papírzsepi is. De ne szaladjunk ennyire előre. Addig ugyanis volt minden: nosztalgia, aggódás, idegbaj, szerelem, haláli poénok, stb. Egy szóval, pörgött az egész. És valami brutális jól sikerült. Bár őszintén szólva már nagyon elegem volt, az „összejöttünk-szétmentünk” sztoriból Márk és Beki részéről, nem bántam volna, ha az írónő legalább most másképp kuszálja össze a szálakat. A könyv értékeléseit olvasgatva tapasztaltam, hogy ez nem csak nekem ment az agyamra. A kezdetek bemutatása tízpontos ötlet, teljesen más megvilágításba kerül néhány dolog. Pl. Geri karaktere, akiről így már érthető, hogy miért volt (Bekin kívül) mindenki rossz véleménnyel. Az utolsó megjelenését a történetben pedig egyszerűen éreztem, hogy meg fogja lépni. Laura egyébként mesterien varrja el a regény szálait, egyszerűen mindenre sikerül megoldást találni, és mégsem erőltetett. A befejezés pedig egyszerűen telitalálat! Magyar szakosként ezt úgy mondanám, hogy a keretes szerkezet tökéletes. Ahol a Késtél első oldalán elindulunk, oda térünk vissza. Alig bírom megállni, hogy ne írjak spoilert. Úgyhogy mielőtt véletlen elszólom magam bármivel kapcsolatban, inkább csak arra biztatok mindenkit: Olvassátok el!!!! Nem bánjátok meg!

Kedvenceim: az Alapítók és Lili
Értékelés: ♫♫♫♫♫

 „– Ó, a francba – szörnyülködtem. –Most mit csináljunk?– Igyunk valamit...– Délelőtt tizenegy óra! – forgattam a szemem mérgesen.– Látod? A reggeli berúgásról már le is késtünk. Ebédre még megoldható.”

„Beszarok. Ez azt mondta a streamben, hogy szeret…? – motyogta Daniella.Basszus – mondta Evelin.Szerintem is – dörzsöltem meg a homlokomat zavarodottan.Nem az… Beleléptem a pizzába – közölte.”
                                                                      

Köszöntem!
Kikyo

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése

Copyright © GCK's Book Review Blog. Blog Design by SkyandStars.co